ویزای آمریکا: گلکسی S22 شاید برای اولین بار با پردازنده اگزینوس در آمریکا عرضه گردد

به گزارش آیان کتاب، همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، گلکسی S22 گوشی پرچمدار و کهکشانی بعدی سامسونگ، به پردازنده اگزینوس 2200 مجهز خواهد بود که قرار است اوایل سال 2022 روانه بازار گردد. گزارشات واصله از رسانه های کره جنوبی می گویند که سامسونگ احتمالا پس از سال ها سنت شکنی خواهد نمود و برای اولین بار، بخشی از گوشی های گلکسی S22 را در آمریکا و چین با پردازنده اگزینوس روانه بازار خواهد نمود.

ویزای آمریکا: گلکسی S22 شاید برای اولین بار با پردازنده اگزینوس در آمریکا عرضه گردد

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ورایزن و چاینا تلکام، دو اپراتور عظیم ایالات متحده و چین در حال حاضر مذاکراتی را با سامسونگ برای ارائه مدل های مجهز به اگزینوس 2200 در بازار این دو کشور شروع نموده اند. این در حالیست که رقبای بومی این دو اپراتور همچنان مدل های مجهز به پردازنده اسنپدراگون کوالکام را ترجیح می دهند.

طی پنج سال گذشته، سامسونگ گوشی های سری S را در دو مدل روانه بازار می کرد. بدین صورت که معمولا گوشی های مجهز به پردازنده اسنپدراگون برای بازار آمریکا و چین ارائه می شد، اما سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی مدل های مجهز به پردازنده اگزینوس را دریافت می کردند.

با این وجود به نظر می رسد که پس از سال ها تجربه و ارتقای سخت افزاری، پردازنده های اگزینوس بالاخره به سطحی از کیفیت رسیده اند که اپراتورهای عظیم آمریکایی و چینی برای فروش این مدل در بازار کشورشان ترغیب شده و با کره ای ها وارد مذاکره شوند. طبق گزارش رسانه های کره جنوبی، صد درصد گوشی های گلکسی S22 سامسونگ در اروپا نسخه مجهز به اگزینوس را دریافت می نمایند، هر چند این دیوایس پرچمدار در هندوستان با پردازنده اسنپدراگون عرضه می گردد.

نکته جالب توجه دیگری که در گزارشات آمده این است که ظاهرا واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل سوون سامسونگ در کره جنوبی، به علت بازدهی کم خواهان کاهش قیمت تراشه اگزینوس 2200 شده است. بعلاوه تیم موبایل در عین مذاکره بر سر کاهش قیمت پردازنده اگزینوس، همزمان با کوالکام هم برای کاستن از هزینه های پردازنده های اسنپدراگون مشغول رایزنی است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 727

به "ویزای آمریکا: گلکسی S22 شاید برای اولین بار با پردازنده اگزینوس در آمریکا عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: گلکسی S22 شاید برای اولین بار با پردازنده اگزینوس در آمریکا عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید