آماده باش کامل هلال احمر برای حوادث جوی کشور

به گزارش آیان کتاب، سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیرو های امدادی و عملیاتی این جمعیت برای یاری رسانی در حوادث جوی و طبیعی در سراسر کشور اطلاع داد.

آماده باش کامل هلال احمر برای حوادث جوی کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیرو های امدادی و عملیاتی این جمعیت برای یاری رسانی در حوادث جوی و طبیعی در سراسر کشور اطلاع داد.

محمدحسن قوسیان مقدم گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه در منطقه ها پر خطر کشور که موجب سیل و طوفان می گردد، نیرو های امدادی در هر لحظه آمادگی کامل دارند.

وی اضافه نمود: طی روز های گذشته که در بعضی منطقه ها کشور و استان ها شاهد سیل و بارش های زیادی بودیم خوشبختانه با اقدام به موقع ولازم نیرو های امدادی توانستیم به مردم این منطقه ها یاری رسانی کنیم.

قوسیان مقدم گفت: در چند روز گذشته و از 12 تا 15 آبان در منطقه های از 11 استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، کردستان، لرستان، خراسان رضوی و مازندران منطقه ها متاثر بوده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه ها متاثر از آبگرفتگی 11 استان بوده، امدادگران توانستند آب را از 28 واحد مسکونی تخلیه نمایند. 145 نیرو های فعال جمعیت هلال احمر در این منطقه ها خدمت رسانی می نمایند.

وی اضافه نمود: امدادگران جمعیت هلال احمر در عملیات امداد ونجات در 48 ساعت گذشته در سراسر کشور ضمن امدادرسانی به 327 نفر، 18 نفر را به منطقه ها امن منتقل کردند تا از خطرات حوادث طبیعی جان سالم بدر ببرند.

قوسیان مقدم درباره ریاست تازه جمعیت هلال احمر گفت: دو نامزد نهایی منتخب در جلسه شورای عالی هلال احمر به دفتر رییس جمهور معرفی شدند؛ منتظریم با معین تکلیف شرایط مدیریت هلال احمر کار امداد رسانی با توان مضاعف ادامه یابد.

وی گفت: امیدوارم که در هفته جاری با معین ریاست تازه جمعیت هلال احمر و با همکاری و همیاری کادر هلال احمر بتوانیم کارنامه درخشانی در خدمات رسانی به مهین عزیزمان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 819

به "آماده باش کامل هلال احمر برای حوادث جوی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل هلال احمر برای حوادث جوی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید