آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران، نظرسنجی صورت گرفته از سوی پایگاه خبری هیل و موسسه سنجش افکار عمومی هریس ایکس گویای بی اعتمادی رای دهندگان هر دو حزب سیاسی آمریکا، به صحت نتایج انتخاباتی این کشور است.

آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

37 درصد رای دهندگان جمهوریخواه از بابت احتمال وقوع تخلف انتخاباتی در رقابت 2020 ابراز نگرانی نموده اند حال آنکه 36 درصد از دموکرات ها نیز همین نظر را دارند.

این در حالی است که رای دهندگان مستقلی که هنوز بین انتخاب دو نامزد دموکرات یا جمهوریخواه مردد هستند حتی بیش از سایرین درباره صحت نتایج تردید دارند و شمار آنها به 40 درصد می رسد.

با این حال، ماهیت نگرانی هواداران احزاب مختلف درباره تخلفات انتخاباتی متفاوت است. برای مثال، دموکرات ها بیشتر نگران سرکوب حضور رای دهندگان و همچنین نفوذ بیگانگان در فرایند انتخابات هستند حال آنکه جمهوریخواهان، احتمال تقلب به ویژه در فرایند رای گیری غیابی (پُستی) را مطرح می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 175

به "آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید