اقدام عجیب طرفدار فوتبال با پوشیدن لباس هیتلر! ، تاوان سنگین برای رفتار جنجالی در دربی

به گزارش آیان کتاب، یک طرفدار آلمانی به علت پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در ورزشگاه ها محروم شد.

اقدام عجیب طرفدار فوتبال با پوشیدن لباس هیتلر! ، تاوان سنگین برای رفتار جنجالی در دربی

به گزارش همشهری آنلاین، حواشی دربی دلاکاپیتاله همچنان ادامه دارد. طرفداری که روز یکشنبه و در دربی شهر رم با پیراهن شماره 88 که روی آن شعار سلام نازی ها درج شده بود، به وسیله پلیس ایتالیا شناسایی شد.

به لطف تجزیه و تحلیل فیلم دوربین های استادیوم المپیکو، ایستگاه پلیس رم توانست این طرفدار را شناسایی و او را به مدت پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم کند.

پلیس توانست این فرد را به همراه دو طرفدار اولترا و افراطی لاتزیو که آلمانی هستند، شناسایی نموده و آنها را به صورت مادام العمر از حضور در استادیوم محروم کند. جرم یان افراد، نقض قوانین مانچیو درباره مسائل نژادپرستی است.

باشگاه لاتزیو نیز در این خصوص اطلاعیه ای را صادر کرد و نوشت که این سه نفر شناسایی شدند و رفتارهای آنها، ربطی به حمایت طرفداری از این باشگاه نداشته و به صورت آشکار، قوانین ضد نژادپرستی را زیر پا گذاشته اند.

به لطف همکاری لاتزیو، سرویس های امنیتی این باشگاه، مهمانداران و نیروهای پلیس، بعلاوه با استفاده از دوربین های نظارتی استادیوم المپیکو، این فرد به سرعت شناسایی شد که پیراهن شماره 88 را بر تن نموده است.

پشت پیراهن او عبارت هیتلرسون به معنای سلام نازی درج شده بود. او و دو فرد دیگر که در استادیوم سلام نظامی می دادند، شناسایی شدند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1165

به "اقدام عجیب طرفدار فوتبال با پوشیدن لباس هیتلر! ، تاوان سنگین برای رفتار جنجالی در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب طرفدار فوتبال با پوشیدن لباس هیتلر! ، تاوان سنگین برای رفتار جنجالی در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید