تاریخ شروع فصل جدید لیگ انگلیس مشخص شد

به گزارش آیان کتاب، لیگ برتر انگلیس تاریخ آغاز مجدد فصل 2020-2021 این لیگ را اظهار داشت. فصل آینده لیگ برتر از 12 سپتامبر آغاز می شود.

تاریخ شروع فصل جدید لیگ انگلیس مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ برتر انگلیس گفت که فصل آینده این لیگ یعنی فصل 2020-2021 لیگ جزیره از تاریخ 12 سپتامبر معادل 22 شهریور شروع خواهد شد.

فصل جاری لیگ برتر یعنی فصل 2020-2019 پس فردا یکشنبه به پایان خواهد رسید. فصلی که لیورپول در آن به قهرمانی رسیده و روز چهارشنبه بعد از پیروزی مقابل چلسی در ورزشگاه خانگی اش جام قهرمانی را بالای سر برد و مراسم قهرمانی برای این تیم برگزار گشت.

فصلی که در لیگ برتر جزیره گذشت از بسیاری جهات فصلی استثنایی بود. در وهله اول این فصل بسیار دیرتر از همیشه به پایان می رسد چرا که این فصل شاهد تعطیلی نزدیک به سه ماهه رقابتهایش به دلیل بحران کرونا بود.

از سوی دیگر لیورپول و شاگردان یورگن کلوپ بعد از سی سال پیروز شدند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند تا این فصل کرونایی برای هواداران لیورپول تا ابد همچون فصلی ماندگار زنده باشد.

البته سازمان لیگ برتر انگلیس بعد از اعلام رسمی تاریخ 12 سپتامبر یا 22 شهریور به عنوان تاریخ شروع فصل آینده گفت برای طراحی تقویم رقابتها با سازمان لیگ انگلیس و اتحادیه فوتبال این کشور از نزدیک همکاری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 81

به "تاریخ شروع فصل جدید لیگ انگلیس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ شروع فصل جدید لیگ انگلیس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید