ترامپ: تنها برای خروج مسالمت آمیز از قدرت با مادورو دیدار می کنم

به گزارش آیان کتاب، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در تشریح مصاحبه اخیر خود با یک پایگاه خبری گفت که تنها برای خروج مسالمت آمیز رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت با وی دیدار خواهد کرد.

ترامپ: تنها برای خروج مسالمت آمیز از قدرت با مادورو دیدار می کنم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به توضیح مصاحبه اخیر خود با پایگاه خبری آکسیوس درباره ملاقات با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: بر خلاف چپ رادیکال، من همیشه مقابل سوسیالیسم و در کنار مردم ونزوئلا ایستاده ام. دولت من همیشه کنار آزادی و مقابل رژیم سرکوبگر مادورو قرار گرفته است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این پیام توئیتری نوشت: با مادورو تنها برای بحث یک چیز ملاقات خواهم کرد: خروج مسالمت آمیز از قدرت.

ترامپ بامداد امروز در مصاحبه خود با پایگاه آکسیوس در پاسخ به سوالی درباره احتمال ملاقاتش با مادورو گفت: من درباره آن فکر می کنم... مادورو هم دوست دارد ملاقات کنیم. من هرگز با ملاقاتها مخالفتی ندارم، و به ندرت مخالفت می کنم. (جزئیات بیشتر)

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد، من همیشه گفته ام که با ملاقات و ملاقات شما چیزی از دست نمی دهید.

آکسیوس در ادامه نوشت، ترامپ همچنین گفت که اعتماد زیادی به خوان گوایدو (رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا) ندارم، کسی که در به دست دریافت حکومت ونزوئلا در بهترین شرایط حمایتی آمریکا و دهها کشور دیگر مغلوب گردید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 30

به "ترامپ: تنها برای خروج مسالمت آمیز از قدرت با مادورو دیدار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تنها برای خروج مسالمت آمیز از قدرت با مادورو دیدار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید