تصمیم آمریکا و فرانسه درباره لبنان

به گزارش آیان کتاب، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا ضمن اعلام آمادگی کشورش برای یاری به لبنان تاکید نمود، ما به رهبری واقعی در بیروت احتیاج داریم.

تصمیم آمریکا و فرانسه درباره لبنان

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از اسپوتنیک، آنتونی بن ، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن آماده است تا به لبنان در انجام تغییرات مطلوب یاری کند اما در عین حال گفت که ما به رهبری واقعی در بیروت احتیاج داریم.

بن در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ژان ایو لودریان، همتای فرانسوی خود تأکید کرد که مردم لبنان در حال حاضر در رنج و سختی بوده و خواهان شفافیت و مبارزه با فساد هستند.

وی اضافه کرد: واشنگتن، فرانسه و جامعه جهانی در کنار لبنان ایستاده اند ، اما ما به اراده سیاسی واقعی سیاستمداران لبنان احتیاج داریم.

در همین حال وزیر امور خارجه فرانسه اظهار داشت، پاریس و واشنگتن برای تحت فشار قرار دادن مسئولان بحرانی که لبنان ماهها در آن غرق شده است با هم متحد خواهند شد.

لودریان گفت: ما با هم فاجعه ای را که می تواند در صورت تجزیه یا سقوط لبنان رخ دهد، آنالیز کردیم و تصمیم گرفتیم به مسئولان این وضع فشار بیاوریم. ما می دانیم آنها چه کسانی هستند.

وزیر امور خارجه فرانسه از رهبران سیاسی لبنان و ناتوانی آنها در مواجهه با کوچکترین چالش یا شروع کوچکترین اقدامی برای نجات کشور انتقاد کرد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 645

به "تصمیم آمریکا و فرانسه درباره لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم آمریکا و فرانسه درباره لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید