مشخص 250 واحد صنفی در البرز برای توزیع مرغ های تنظیم بازاری

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/البرز معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: جهاد کشاورزی مسئولیت تامین مرغ مورد احتیاج استان را دارد و نظارت بر قیمت ها به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

مشخص 250 واحد صنفی در البرز برای توزیع مرغ های تنظیم بازاری

مجتبی تقی زاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به گلایه بعضی از شهروندان از صفوف طولانی خرید مرغ در بازار روزهای استان اظهار کرد: تا دیروز مرغ تنظیم بازاری با نرخ 20 هزارو 400 تومان ، صرفاً در بازار روزهای استان توزیع می شد که این امر باعث ایجاد صفوف طولانی خرید شده بود.

وی ادامه داد: با رایزنی های اجرا شده از دیروز 250 واحد صنفی در استان تعیین شده که در کنار بازار روزها بخشی از مسئولیت توزیع مرغ تنظیم بازاری را به عهده بگیرند.

وی شرح داد: با برنامه ریزی اجرا شده بناست به هر یک از واحدهای مرغ فروشی تعیین شده روزانه 300 کیلوگرم مرغ با نرخ تنظیم بازاری تعلق بگیرد.

این مسئول با اشاره به افزایش حجم توزیع مرغ تنطیم بازاری گفت: تا هفته پیش روزانه 70 تن مرغ تنظیم بازاری در استان توزیع می شد ولی از اول این هفته این میزان به 120 تن در روز رسیده که امیدواریم بتواند بخش عمده ای از احتیاج استان را تامین کند.

تقی زاده تاکید نمود: مرغ های تنظیم بازاری در بسته بندی کامل به شهروندان عرضه می گردد و اگر بیش از کیلویی 20 هزار و 400 به فروش برسد، تخلف محسوب می گردد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: جهاد کشاورزی مسئولیت تامین مرغ مورد احتیاج استان را دارد و نظارت بر قیمت ها به عهده سازمان صمت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 460

به "مشخص 250 واحد صنفی در البرز برای توزیع مرغ های تنظیم بازاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص 250 واحد صنفی در البرز برای توزیع مرغ های تنظیم بازاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید