حزب سوچی در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شد

به گزارش آیان کتاب، ایرنا نوشت: حزب حاکم اتحاد ملی برای دموکراسی وابسته به آنگ سان سو چی با کسب اکثریت آرا پیروز انتخابات پارلمانی میانمار شد.

حزب سوچی در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کمیسیون انتخابات میانمار روز آدینه با انتشار نتایج انتخابات اظهار داشت که حزب اتحاد ملی برای دموکراسی 368 کرسی یعنی بیش از 50 درصد کرسی های مجلس را از آن خود نموده است.

حزب توسعه و همبستگی نیز که به ارتش نزدیک است تنها 25 کرسی کسب کرد. این حزب اعلام نموده است که انتخابات آزاد و منصفانه برگزار نشد.

این انتخابات که یکشنبه برگزار گردید دومین پیروزی برای حزب اتحاد ملی دموکراسی تحت قانون اساسی کنونی را رقم زده است.

این انتخابات در واقع اولین آزمون مهم برای سوچی و حزب حاکم او به شمار می رود. دولت میانمار به رهبری حزب سوچی در آستانه انتخابات کوشش کرد تا با اقداماتی برای تقویت اقتصاد چهره ای هوادار بهبود اقتصاد از خود نشان دهد. حزب حاکم همزمان با ادامه نبرد با کرونا به تدریج اقدام به کاهش محدودیت ها نموده است.

انتخابات مجلسی میانمار در حالی برگزار گردید که بسیاری از مردم و اقلیت های قومی از جمله مسلمانان روهینگیا از حق رای محروم شده بودند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 257

به "حزب سوچی در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب سوچی در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید