خبرنگاران کارخانه سیمان دهلران تا انتها شهریور سال آینده باید به بهره برداری برسد

به گزارش آیان کتاب، ایلام - خبرنگاران - نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق زمانبندی تعیین شده کارخانه سیمان دهلران تا خاتمه شهریور سال آینده باید به بهره برداری برسد.

خبرنگاران کارخانه سیمان دهلران تا انتها شهریور سال آینده باید به بهره برداری برسد

به گزارش خبرنگاران، بهزاد علیزاده شامگاه چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام گفت: عملیات کلنگ زنی کارخانه سیمان دهلران در سال 84 با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان و رونق فراوری در استان و کشور شروع شد اما پس از گذشت بیش از 15 سال این پروژه هنوز افتتاح نشده است.

وی از بانک های عامل، سرمایه گذار و دستگاه های ذی ربط خواست: طوری فرایند این پروژه را مدیریت نمایند که پس 15 سال این پروژه در نهایت افتتاح گردد.

علیزاده تاکید نمود: امیدواریم با پیگیری های سایر نمایندگان مجلس، استاندار ایلام و همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان و برنامه ریزی منسجم تر این طرح به بهره برداری برسد و مردم استان از ثمرات و برکات آن بهره مند شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: تا سرانجام سال 99 سایر طرح های استان نیز که به علت مسائل اقتصادی نیمه تمام رها شده با حمایت دولت به بهره برداری برسد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر نایب رییس مجلس به استان اضافه نمود: فردا نایب رییس مجلس به هیات همراه با دعوت مجمع نمایندگان استان به ایلام سفر خواهند کرد که ماحصل این سفر در توسعه و پیشرفت استان بسیار مثبت و تاثیر گذار است.

وی گفت: با توجه به اینکه مجلس یک قوه قانونگذار و مرجع تصمیم گیری های مهم در کشور محسوب می گردد حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه می تواند بستر مناسبی برای پیشرفت و تخصیص اعتبارات جهت پروژه های نیمه تمام استان باشد.

علیزاده اضافه نمود: پس از سرانجام سفر کمسیون انرژی استان به ایلام، جلساتی با اعضای کمسیون در مجلس جهت تاسیس شرکت نفت و گاز منطقه ایلام برگزار گردید و مقرر شد اعضای کمسیون پیگیری های لازم را جهت تاسیس این دفتر اتخاذ نمایند.

به گزارش خبرنگاران در سرانجام این نشست مقرر شد در مورد معین تکلیف شرایط کارخانه سیمان دهلران طی دو هفته آینده جلسه ای با حضور استاندار، نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی ، سرمایه گذار کارخانه سیمان دهلران، نماینده بانک ملت، فرماندار دهلران و دستگاه های اجرایی استان برگزار گردد و تصمیمات لازم در مورد تسهیل، تسریع و برطرف موانع بهره برداری این پروژه اتخاذ گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 221

به "خبرنگاران کارخانه سیمان دهلران تا انتها شهریور سال آینده باید به بهره برداری برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارخانه سیمان دهلران تا انتها شهریور سال آینده باید به بهره برداری برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید