خبرنگاران یک راه اصلی و 9 راستا روستایی در خراسان رضوی بازگشایی شد

به گزارش آیان کتاب، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: یک راه اصلی و 9 جاده فرعی و روستایی که در پی بارشهای دیروز پنجشنبه مسدود شده بود روز آدینه با کوشش راهداران بازگشایی شد.

خبرنگاران یک راه اصلی و 9 راستا روستایی در خراسان رضوی بازگشایی شد

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: جاده اصلی امام قلی - درگز حدفاصل چوینلی و گردنه تیوان و جهت فرعی جاده قدیم امام قلی - باجگیران و راههای روستایی آغمزار - خادمانلو (اینچه) و یدک در شهرستان قوچان که دیروز مسدود شده بودند آدینه بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: راه دسترسی روستاهای سرخ، بابالنگر، نوروزی، آبروان، داراب و صفی آباد در شهرستان خوشاب نیز با کوشش همکاران راهدار بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: کوشش برای بازگشایی راه روستایی دربندی -ریشخوار در شهرستان درگز و جاده دسترسی روستاهای چهارراه، خاکستر، لائین کهنه، سنگ دیوار و سینی در شهرستان کلات همچنان در جریان است و راه های مذکور مسدود هستند.

نصری اضافه کرد: طی ساعات گذشته فقط چند مورد بارش رگباری محدود در سطح بعضی جاده های استان گزارش شده بود و اکنون نیز هیچ گونه بارشی در راههای خراسان رضوی اعلام نشده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران تابستانی که از دیروز مناطق شمالی و شمال غربی استان را فراگرفته بود امروز آدینه نیز در بعضی مناطق تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 87

به "خبرنگاران یک راه اصلی و 9 راستا روستایی در خراسان رضوی بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک راه اصلی و 9 راستا روستایی در خراسان رضوی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید