خبرگزاری فرانسه : قربانیان جهانی کرونا از 1.1 میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش آیان کتاب، بر اساس آماری که خبرگزاری فرانسه منتشر نموده است، تعداد جهانی قربانیان ویروس کرونا از یک میلیون و یکصد هزار نفر فراتر رفته است.

خبرگزاری فرانسه : قربانیان جهانی کرونا از 1.1 میلیون نفر فراتر رفت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خبرگزاری فرانسه شامگاه روز آدینه اطلاع داد که تعداد قربانیان ویروس کووید-19 (کرونا) در سطح دنیا از 1.1 میلیون نفر فراتر رفته است.

همچنین آماری که سایت Worldometers نشان می دهد حاکی از آن است که قربانیان دنیای ویروس کرونا به حدود یک میلیون و یکصد و پنج هزار نفر رسیده و تعداد دنیای مبتلایان به حدود 40 میلیون نفر نزدیک شده است.

سازمان دنیای بهداشت روز چهارشنبه درباره افزایش آمار مرگ ومیر ناشی از کرونا بعد از خیزش ابتلا در دنیا ابراز نگرانی کرد.

در حالی که نرخ تلفات در دنیا به حدود پنج هزار مورد در روز در مقایسه با بیش از هفت هزار و پانصد فوتی روزانه در ماه آوریل رسیده، سومیا سوامیناتان دانشمند ارشد سازمان دنیای بهداشت گفت بستری ها در بخش مراقبت های ویژه در حال افزایش است.

وی اضافه نمود: افزایش تلفات همواره چند هفته از افزایش ابتلا عقب تر است. (بنابراین) نباید از این که میزان مرگ ومیر در حال کاهش است، احساس رضایت کنیم.

این مقام سازمان دنیای بهداشت در ادامه استفاده از رویکرد ایمنی جمعی را رد کرد و گفت: مردم درباره ایمنی جمعی صحبت می نمایند. فقط باید در صورت وجود واکسن از آن صحبت کرد. باید 70 درصد مردم واکسینه شوند تا واقعاً زنجیره انتقال شکسته گردد.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان دنیای بهداشت پیشتر با تاکید بر این که استراتژی ایمنی جمعی با هنجارهای اخلاقی مطابقت ندارد، گفت هرگز در طول تاریخ پزشکی از این استراتژی در برابر بیماری استفاده نشده است.،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 196

به "خبرگزاری فرانسه : قربانیان جهانی کرونا از 1.1 میلیون نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فرانسه : قربانیان جهانی کرونا از 1.1 میلیون نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید