دربی برای سنگربان های استقلال و پرسپولیس حساس تر شد

به گزارش آیان کتاب، درخشش دو دروازه بان حاضر در تیم های پرسپولیس و استقلال، باعث شد تا حساسیت دربی پیش رو برای هر دوی آنها به بیشترین حد خود برسد.

دربی برای سنگربان های استقلال و پرسپولیس حساس تر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرخابی های پایتخت این روزها از دو دروازه بان خوب در ترکیب خود استفاده می نمایند. دروازه بان هایی که تقریبا در یک مقطع و پیش از بازی های لیگ بیستم به تیم های خود پیوستند و حالا بازی به بازی بیشتر از قبل، خود را به طرفداران استقلال و پرسپولیس می شناسانند.

رشید مظاهری که پس از جدایی جنجالی از تراکتور به استقلال آمد از بازی سوم در ترکیب اصلی به میدان رفت و در ملاقاتهای این تیم درخشید تا اکنون پیروز به ثبت 5 کلین شیت شده باشد و تنها 2 بار دروازه خود را باز شده ببیند. در سوی دیگر شرایطی مشابه نیز برای حامد لک وجود دارد. دروازه بان سرخ پوشان در 5 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و دو بار اسیر مهاجمان حریف شد.

نکته جالب درباره این دو دروازه بان که باید دوشنبه هفته پیش رو برای اولین بار در دربی تهران حاضر شوند رقابت آنها به طور غیرمستقیم در بازی هایی است که برابر تیم های دیگر به میدان رفتند. کافیست شما فیلم بازی های استقلال و پرسپولیس را ببینید و متوجه عملکرد این دو دروازه بان شوید. در ملاقات روز گذشته استقلالی ها، رشید دو موقعیت فوق العاده برای تیمش مهار کرد و امروز هم دیدیم که حامد همان کار را برای سرخ پوشان در ملاقات برابر سپاهان کرد.

سیوهای به موقع، مهار موقعیت های تک به تک و در مجموع درک موقعیت های استراتژیک تیم حریف که ممکن است برنامه های تیم خودی را به هم بریزد هنریست که مظاهری و لک تا به امروز داشتند و در هر ملاقات با سورپرایزی طرفداران تیم خودی را مطمئن تر از قبل می نمایند.

حالا این دو دروازه بان که بارها در اردوهای مختلف تیم ملی با یکدیگر بودند، در دربی پیش رو بیش از هر بازیکن دیگری حساسیت را درک می نمایند. ملاقاتی که بیشتر از هر کدام از بازیکنان برای حامد لک و رشید مظاهری یک دوئل تاریخی محسوب می گردد. بازیکنانی که تا به حال هر وقت یکی از آنها یک موقعیت تک به تک گرفته، قطعا فردا دیگری در ملاقات تیم خود آن را تکرار نموده است. اگر یکی با سیوی دیدنی دروازه تیمش را بسته نگه داشت امکان ندارد فردا عینا همین اتفاق برای آن یکی نیفتد و حالا می توان گفت در دربی پیش رو، بدون تردید یکی از بازی هایی را شاهد خواهیم بود که دروازه بان ها نقش اصلی را در آن خواهند داشت. ملاقاتی که آنها می توانند پس از چند هفته رقابت غیر مستقیم حالا در یک رویارویی جذاب حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 368

به "دربی برای سنگربان های استقلال و پرسپولیس حساس تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی برای سنگربان های استقلال و پرسپولیس حساس تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید