رئیس شورای اروپا از بایدن خواست یک پیمان ترانس آتلانتیک جدید ایجاد کند

به گزارش آیان کتاب، اتحادیه اروپا از رئیس جمهور جدید آمریکا خواست تا یک پیمان بنیادی جدید با اروپا حول محور مسائلی چون صلح، امنیت، رفاه، آزادی و حقوق بشر شکل دهد.

رئیس شورای اروپا از بایدن خواست یک پیمان ترانس آتلانتیک جدید ایجاد کند

با ما سفر کنید و با تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری ریترز، شارل میشل، رئیس شورای اروپا گفت: امروز چیزی بیشتر از روز انتقال قدرت است. امروز فرصتی برای احیا و نوسازی رابط ترانس آتلانتیک مان است که طی چهار سال گذشته به شدت آسیب دیده است. در این سال ها دنیا پیچیده تر، بی ثبات تر و غیرقابل پیش بینی تر شده است.

وی اضافه نمود: برای بایدن در روز نخست ریاست جمهوری اش پیشنهاد جدی دارم. بیایید یک پیمان بنیادی جدید برای یک اروپای قوی تر، برای یک آمریکای قوی تر و برای یک دنیا بهتر ایجاد کنیم.

شارل میشل توضیح داد: آمریکا و اتحادیه اروپا باید حول محور پنج اولویت با یکدیگر همکاری نمایند. این پنج اولویت عبارتند از تقویت همکاری چندجانبه، مبارزه با کووید 19، مقابله با تغییر آب و هوایی، احیای مالی با یک تحول دیجیتالی و یکی کردن نیروها در زمینه امنیت و صلح. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 377

به "رئیس شورای اروپا از بایدن خواست یک پیمان ترانس آتلانتیک جدید ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای اروپا از بایدن خواست یک پیمان ترانس آتلانتیک جدید ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید