تور ایتالیا ارزان: رئیس کمیته فوتسال باز هم معین نشد، بازی با ایتالیا قطعی است

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز سه شنبه برگزار گردید. قرار بود یکی از دستورات این جلسه انتخاب رئیس نو کمیته فوتسال و معین تکلیف تیم ملی بزرگسالان و سایر رده های سنی باشد.

تور ایتالیا ارزان: رئیس کمیته فوتسال باز هم معین نشد، بازی با ایتالیا قطعی است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پیش از این مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال بود اما پیش از جام جهانی و به علت اختلافاتی که با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال داشت، از سمت خود استعفا کرد.

حسن کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال بعد از این جلسه با حضور در میان خبرنگاران درباره تصمیمات این فدراسیون درباره کمیته فوتسال گفت: فوتسال برای ما یک برند است. به زودی رئیس کمیته فوتسال و تغییراتی که در حوزه فوتسال است اعلام می گردد. باید نگاه ما نگاه پیشرفت و توسعه باشد. فدراسیون در جهت توسعه با کسی تعارف نمی کند.

کامرانی فر ادامه داد: در چند روز آینده شرایط تیم ملی فوتسال در تمام قسمت ها اعلام خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد بازی محبت آمیز با ایتالیا هم تاکید نمود: بله این بازی انجام می گردد. ایتالیا از تیم ملی ایران دعوت نموده است. به زودی تغییرات در فوتسال به اطلاع همه خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 809

به "تور ایتالیا ارزان: رئیس کمیته فوتسال باز هم معین نشد، بازی با ایتالیا قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: رئیس کمیته فوتسال باز هم معین نشد، بازی با ایتالیا قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید