تور روسیه ارزان: روسیه برای دفاع از خود در برابر هرگونه تهدید خارجی آماده است

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که اعزام کشتی های نظامی آمریکا به آب های دریای سیاه منجر به ایجاد ثبات در منطقه نشده و تنها کشورهای ساحلی دریای سیاه را به سمت اتخاذ سیاست های مقابله جویانه سوق خواهد داد.

تور روسیه ارزان: روسیه برای دفاع از خود در برابر هرگونه تهدید خارجی آماده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، لاوروف در مورد حضور نظامی آمریکا در دریای سیاه گفت: نمایش پرچم نیروی دریایی آمریکا در دریای سیاه اتفاقی تازه نیست. ایالات متحده پیش از این، بارها به صراحت اعلام نموده است که برای ایجاد بازدارندگی در برابر روسیه احتیاج به ورود کشتی های نظامی خود به این آب ها دارد.

وی بعلاوه اضافه نمود: البته این اقدام چیزی به ثبات (منطقه) اضافه نمی کند. آمریکایی ها فعالانه در کوشش هستند تا کشورهای ساحلی دریای سیاه را که عضو ناتو هستند، به سمت اتخاذ چنین سیاست مقابله جویانه ای (در برابر روسیه) سوق دهند.

وزیر خارجه روسیه بعلاوه تاکید نمود که مسکو برای پاسخگویی به هرگونه تهدیدی که امنیت مرزهای روسیه را به خطر بیندازد، آمادگی کامل دارد.

وی با این حال اضافه نمود: اما ما همواره هوادار پیشبرد پروژه های همکاری هستیم، نه پروژه هایی که مبتنی بر تقابل باشد.

گفتنی است، وزیر خارجه روسیه امروز طی انتقاداتی مجزا از رفتار ناتو در برابر مسکو نیز گفت که ظاهراً ناتو هیچ گونه علاقه ای به همکاری با روسیه ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 816

به "تور روسیه ارزان: روسیه برای دفاع از خود در برابر هرگونه تهدید خارجی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه برای دفاع از خود در برابر هرگونه تهدید خارجی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید