زمان بندی حضور دانشجویان دانشگاه اراک در خوابگاه ها برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 معین شد

به گزارش آیان کتاب، مدیریت دانشجویی دانشگاه اراک در اطلاعیه ای نحوه و زمان اسکان دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه ها را برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 اظهار داشت.

زمان بندی حضور دانشجویان دانشگاه اراک در خوابگاه ها برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 معین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت دانشجویی دانشگاه اراک در اطلاعیه ای، مصوبات شورای آموزشی این دانشگاه را در مورد اسکان دانشجویان منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه دانشجویان و با توجه به برگزاری دروس عملی-آزمایشگاهی به صورت دانشکده ای و در سه دوره، اسکان این دانشجویان نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده، انجام می گردد.

بر این اساس دانشجویان دانشکده علوم پایه و کشاورزی از 28 شهریور تا 24 مهر در خوابگاه ها اسکان خواهند داشت. اسکان دانشجویان دانشکده های علوم ورزشی و علوم انسانی از 2 تا 29 آبان و دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی، حقوق و اقتصاد از 7 آذر تا 4 دی صورت می گیرد.

این اطلاعیه تأکید نموده است که استفاده از ماسک در محیط های اداری، عمومی، آموزشی و خوابگاهی الزامی است و تأمین لوازم بهداشتی به عهده دانشجویان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 141

به "زمان بندی حضور دانشجویان دانشگاه اراک در خوابگاه ها برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی حضور دانشجویان دانشگاه اراک در خوابگاه ها برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید