سایه انواع جهش یافته ویروس کرونا بر فرانسه، شمار قربانیان از 80 هزار نفر گذشت

به گزارش آیان کتاب، شمار قربانیان همه گیری ویروس کرونا در فرانسه روز سه شنبه از 80 هزار نفر گذشت.

سایه انواع جهش یافته ویروس کرونا بر فرانسه، شمار قربانیان از 80 هزار نفر گذشت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش یورونیوز، به این ترتیب فرانسه در صندلی هفتمین کشوری نهاده شد که بیشترین تعداد قربانیان را در جریان شیوع بیماری همه گیر کووید 19 داشته است. تعداد مبتلایان جدید به این بیماری همه گیر روز سه شنبه با بیش از سه برابر افزایش نسبت به روز قبل به 18 هزار نفر رسید. با این حال مقامات فرانسه امیدوار هستند تا بتوانند با ادامه محدودیت های کنونی در این کشور از اجرای سومین قرنطینه سراسری جلوگیری نمایند.

این در حالی است که گروهی از پزشکان و متخصصان بیماری های همه گیر هشدار می دهند که در صورت شیوع بیشتر انواع جهش یافته ویروس کرونا احتمال افزایش شمار مبتلایان و در نتیجه بستری شدگان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها وجود خواهد داشت.

رفت و آمد در سراسر فرانسه از چند هفته پیش تا به امروز از ساعت 18 تا شش صبح روز بعد ممنوع شده است. اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه روز سه شنبه ابراز امیدواری نموده بود که کشورش بتواند بدون اجرای سومین قرنطینه سراسری دوران شیوع کرونا را پشت سر بگذارد.

کارزار واکسیناسیون در برابر بیماری کووید 19 در فرانسه از انتها ماه دسامبر شروع شده است. تا به امروز به نزدیک به دو میلیون نفر در این کشور اولین دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

بسیاری از روانپزشکان طی هفته های گذشته نسبت به افزایش موارد ابتلا به افسردگی در فرانسه به دلیل محدودیت های وضع شده هشدار داده بودند. به گفته آنها این محدودیت ها که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اجرا می گردد و همچنین دو قرنطینه قبلی در این کشور باعث افزایش موارد ابتلا به افسردگی و رجوع بیماران به روانشناسان و روانپزشکان شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 369

به "سایه انواع جهش یافته ویروس کرونا بر فرانسه، شمار قربانیان از 80 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه انواع جهش یافته ویروس کرونا بر فرانسه، شمار قربانیان از 80 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید