شیخ عیسی قاسم: شیاطینی همچون ترامپ و ماکرون دنبال جنگ افروزی بین ادیان هستند

به گزارش آیان کتاب، شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا، گفت: شیاطینی امثال ترامپ در آمریکا و ماکرون در فرانسه در واقع به دنبال جنگ افروزی میان ادیان آسمانی هستند.

شیخ عیسی قاسم: شیاطینی همچون ترامپ و ماکرون دنبال جنگ افروزی بین ادیان هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رهبر شیعیان بحرین با انتشار بیانیه ای اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تحریم آستان قدس رضوی را اقدامی شیطانی و پلید مطرح نمود.

در بیانیه شیخ عیسی قاسم آمده است: ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به علت حماقت، بداندیشی، بداخلاقی و نادانی مرتکب این همه بی عدالتی ها، گستاخی ها، جهل ها، محاسبات غلط و نفرت از حقیقت، عدالت، صلح و مردم و منابع پرتو های الهی بر روی زمین شد و از هیچ اقدامی برای از بین بردن وحدت انسانی فروگذار نکرد.

این بیانیه می افزاید: شدت بدبختی این انسان بد موجب گشت تا در روز های شوم پایانی اش با وضع تحریم مالی علیه آستان قدس رضوی، دست به جنگی تجاوزکارانه، جاهلانه و بدخواهانه علیه آستان قدس رضوی بزند که مرقد یکی از ائمه اطهار حق و عدالت و راهنمایی از خاندان رسول الله (صلی الله علیه و آله) را در خود جای داده است. این درحالیست که منافع مادی آستان قدس رضوی فقط در خدمت کلمه توحید و تبلیغ اندیشه و معنویت است که بشریت اکنون فاقد آن است و هیچ چیزی به اندازه این کلمه قادر به نجاتش نیست.

این بیانیه اضافه کرد: مشهدالرضا جبهه نظامی، حزب سیاسی و بنگاه مالی تغذیه کننده جبهه های رزم نیست بلکه منبعی از منابع انوار الهی در زمین است. اموال آن وقفی و اهدا شده از طرف مؤمنان فقط برای تبلیغ کلمه توحید و ارزش هالی الهی و کمک مددجویان و نیازمندان و گرفتاران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت ننگین جنایتی به نام ترامپ، اما تحت مسئولیت کل نظام سیاسی آمریکا باقی خواهد ماند و به طور کلی جنایت آمریکا خواهد بود دقیقاً مثل هر جنایت از جنایاتی که این شیطان مرتکب شده است.

شیخ عیسی قاسم در پایان گفت: امثال شیاطینی همچون ترامپ در آمریکا و ماکرون در فرانسه به دنبال جنگ افروزی میان تمام ادیان آسمانی هستند و تمام پیروان این ادیان باید آن ها را دشمن واقعی خود بپندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 418

به "شیخ عیسی قاسم: شیاطینی همچون ترامپ و ماکرون دنبال جنگ افروزی بین ادیان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ عیسی قاسم: شیاطینی همچون ترامپ و ماکرون دنبال جنگ افروزی بین ادیان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید