فعلا نیازی به تخلیه اتاق های خوابگاهی دانشگاه محقق نیست

به گزارش آیان کتاب، مدیر دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با توجه به تصمیمات جدید دانشگاه، حضور دانشجویان نیازمند به خوابگاه برای کلاس های عملی بسیار کاهش یافته و به همین دلیل نیازی به تخلیه اتاق ها نداریم.

فعلا نیازی به تخلیه اتاق های خوابگاهی دانشگاه محقق نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

علی شیخ الاسلامی، مدیر دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد تخلیه خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: چون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت علوم مقرر شده بود که کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار شوند و معاونت آموزشی دانشگاه نیز برای این کلاس ها به صورت حضوری برنامه ریزی نموده بود، ما نیز تمهیداتی برای تخلیه خوابگاه ها تا 20 تیر درنظر گرفتیم تا برای حضور دانشجویان متقاضی خوابگاه در کلاس های عملی، اتاق ها را ضدعفونی و آماده کنیم.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه برنامه ریزی ما برای اختصاص یک اتاق به هر دو نفر بود، اضافه نمود: اما با شیوع مجدد کرونا، تصمیم مسئولان دانشگاه بر این شد که تا حد امکان کلاس های عملی نیز به صورت غیرحضوری برگزار گردد و به این ترتیب تعداد دانشجویانی که احتیاج به خوابگاه دارند، کمتر شد و ما می توانیم اتاق ها را به صورت یک نفره یا دو نفره در اختیار آنان قرار دهیم و دیگر احتیاجی به تخلیه اتاق ها نیست.

مدیر دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی توضیح داد: در صورت احتیاج به تخلیه اتاق ها و اگر احتیاج به جمع آوری وسایل از سوی خودمان باشد، قبل از آن با دانشجو هماهنگی صورت می گیرد و وسایل به صورت بسته بندی جمع آوری می گردد. با این حال بعید می دانم که به این موضوع احتیاج باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 70

به "فعلا نیازی به تخلیه اتاق های خوابگاهی دانشگاه محقق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا نیازی به تخلیه اتاق های خوابگاهی دانشگاه محقق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید