قرارداد ستاره 17 ساله با لیورپول امضا شد

به گزارش آیان کتاب، هاروی الیوت، ستاره 17 ساله و آینده دار مرسی سایدی ها امروز نخستین قرارداد دوران حرفه ای خود را با باشگاه فوتبال لیورپول امضا کرد.

قرارداد ستاره 17 ساله با لیورپول امضا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این مهاجم جوان در تاریخ چهارم آوریل 17 ساله شد و از آن مقطع این شرایط را پیدا کرد که با یک تیم حرفه ای قرارداد امضا کند. امروز باشگاه لیورپول اظهار داشت با هاروی الیوت برای قراردادی حرفه ای به توافق دست یافته است. الیوت تابستان سال گذشته از فولام به این باشگاه پیوست و تا به امروز هشت بازی برای تیم اول انجام داده است.

هاروی الیوت بعد از امضای قرارداد گفت: من فکر می کنم از اولین روزی که به این باشگاه قدم گذاشته ام تا امروز یک ماجراجویی غیرقابل توصیف را طی نموده ام. من فکر می کنم اولین قرارداد حرفه ایم برای من و خانواده ام مثل رویا است. من در خصوص اتفاقات پیش رو هیجان زده هستم که با همه توان برای باشگاه لیورپول و هواداران بازی کنم.

وققتی در آنفیلد بازی می کنم و هواداران شعار هرگز تنها قدم نخواهی زد را سر می دهند اشک از چشمان سرازیر می گردد و بیتاب این هستم که توانایی هایم را به هواداران لیورپول نشان دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 50

به "قرارداد ستاره 17 ساله با لیورپول امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ستاره 17 ساله با لیورپول امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید