مجوز اضطراری مصرف واکسن چینی سینوفارم در ایران

به گزارش آیان کتاب، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره آخرین شرایط محموله واکسن سینوفارم اهدایی کشور چین گفت ین واکسن در سازمان غذا و دارو تأئیدیه مصرف اضطراری را دریافت کرد.

مجوز اضطراری مصرف واکسن چینی سینوفارم در ایران

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش وبدا کیانوش جهانپور روز چهارشنبه اضافه کرد: پیش از این مجوز ورود و مصرف اضطراری مشروط این واکسن توسط سازمان غذا و دارو صادر شده بود.

جهانپور گفت: مجوز مصرف اضطراری واکسن سینوفارم پیش از این حداقل در در 33 کشور جهان صادر شده است و مصرف آن در کشور سازنده و دهها کشور دیگر شروع شده است.

وی توضیح داد: پس از تکمیل اطلاعات و مستندات فنی و آنالیز آن در سازمان غذا و دارو، مجوز مصرف اضطراری آن در کشور صادر شده و در حال حاضر برای توزیع و تلقیح آن منعی وجود ندارد. این واکسن مانند سایر واکسن های مجاز در سیستم توزیع واکسیناسیون کشوری قرار خواهد گرفت و به وسیله معاونت بهداشت براساس اولویت های اعلام شده در سند ملی واکسیناسیون کرونا توزیع و استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 463

به "مجوز اضطراری مصرف واکسن چینی سینوفارم در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز اضطراری مصرف واکسن چینی سینوفارم در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید