واریز بیمه بیکاری کرونا برای 90 درصد مشمولان، جاماندگان با 1420 تماس بگیرند

به گزارش آیان کتاب، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از 90 درصد افراد ثبت نام شده مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا را دریافت نموده اند گفت: افرادی که هنوز این مقرری را دریافت ننموده اند می توانند با شماره 1420 تماس بگیرند .

واریز بیمه بیکاری کرونا برای 90 درصد مشمولان، جاماندگان با 1420 تماس بگیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهرداد قریب با بیان اینکه حدود 870 هزار نفر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا در سامانه مربوط ثبت نام نموده بودند که اسامی نهایی به وزارت رفاه ارسال، شماره شبای واجدین اخذ و برای خزانه داری ارسال شد ، اظهار کرد: این مقرری برای 20 روز آخر اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه واریز شد.

وی اضافه کرد: بیش از 90 درصد افرادی که ثبت نام نموده بودند این مقرری را دریافت نموده اند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی درباره علت عدم دریافت این مقرری برای شماری از ثبت نام نمایندگان گفت: تعدادی که تا امروز نتوانسته اند این مبلغ را دریافت نمایند زیاد نیست اما چند دلیل داشته است از جمله اینکه یا شماره شبا را اشتباه ارسال نموده بودند یا شماره متعلق به خودشان نبوده است.

قریب اضافه کرد: این افراد می توانند با شماره 1420 تماس بگیرند تا هدایت شوند که به چه نحوی مشکل شان حل گردد. اگر اطلاعات کامل باشد مشکل ظرف 48 ساعت برطرف می گردد.

وی درباره علت تفاوت مبالغ واریزی نیز گفت که معمولا مقرری بیمه بیکاری بر اساس حقوق 90 روز آخر معین می گردد ضمن آنکه مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا با تصمیم ستادملی کرونا تصویب و واریز شد و روال دریافت مقرری بیمه بیکاری از خرداد ماه به شرایط عادی برگشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 65

به "واریز بیمه بیکاری کرونا برای 90 درصد مشمولان، جاماندگان با 1420 تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز بیمه بیکاری کرونا برای 90 درصد مشمولان، جاماندگان با 1420 تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید