پمپئو: کرونا محصول آزمایشگاه های ووهان است

به گزارش آیان کتاب، وزیر خارجه آمریکا باز هم مدعی نشات دریافت ویروس کرونا از آزمایشگاه های شهر ووهان چین شد.

پمپئو: کرونا محصول آزمایشگاه های ووهان است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر خارجه آمریکا در روز های پایانی حضورش در دولت دست از رویکرد ضدچینی خود نکشید و همچنان معتقد است ویروس کرونا از آزمایشگاه های چین سر برآورده است.

مایک پمپئو در 4 روز مانده به ترک پست وزارت خارجه آمریکا مدعی شد منشا ویروس کرونا می توان به فعالیت آزمایشگاهی در ووهان مربوط باشد. وزیر خارجه آمریکا گفت: دولت آمریکا بر این باور است که چندین محقق در موسسه ویروس شناسی ووهان در پاییز سال 2019، قبل از اولین مورد تعیین شیوع کرونا، به علائم سازگار با این ویروس و بیماری های شایع فصلی دچار شدند. این مسئله سوالاتی در مورد اعتبار ادعای محققان موسسه ویروس شناسی ووهان مبنی بر آلودگی صفر در بین کارکنان این موسسه و دانشجویان آن ایجاد می نماید.

اوایل این هفته یک تیم بین المللی از متخصصان با سازمان جهانی بهداشت برای آنالیز منشا همه گیری کرونا به ووهان سفر کردند. در بحبوحه این بازدید وزارت امور خارجه آمریکا داده هایی را در مورد بیماری کرونا به اشتراک گذاشت به این امید که سازمان جهانی بهداشت برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد ویروس کشنده کرونا پکن را تحت فشار قرار دهد.

از ابتدای همه گیری کرونا دولتمردان آمریکا چین را به پنهانکاری در مورد شیوع ویروس کرونا متهم نموده اند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 385

به "پمپئو: کرونا محصول آزمایشگاه های ووهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: کرونا محصول آزمایشگاه های ووهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید