چیدمان داوری ها علیه تراکتور است

به گزارش آیان کتاب، محمود شجاعی و دل پرش از اتفاقاتی که در لیگ برتر می افتد.او با صراحت از یک چیز حرف می زند و می گوید:داوری ها به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال علیه تراکتور است.

چیدمان داوری ها علیه تراکتور است

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: محمود می گوید که برادرش مسعود شجاعی این روزها شرایط سختی را تجربه می نماید.هجمه های زیادی روی او وجود دارد اما نکته مهم این است که او حمایت میلیون ها طرفدار تراکتور را به همراه دارد.

اشتباهات داوری و باخت به آلومینیوم اراک

اعتراض ها به داوری فقط مربوط به ما نمی گردد. همه مربیان گله دارند. یک هفته پیروز قربانی، یک هفته ما و هفته دیگر یک مربی دیگر. این اتفاق تمام نخواهد شد. من اصلا از شکست مقابل آلومینیوم گله ندارم. ما خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان هم بودیم. شاید اگر موقعیت های مان گل می شد با اختلاف دو گل آنها را شکست می دادیم.

در برخی قضاوت ها قصد و غرض وجود دارد

داوران هم مانند همه انسان ها جایزالخطا هستند ولی گاهی اوقات اشتباهاتی را رقم می زنند که شبهه برانگیز است و معین است که قصد و غرضی در آن وجود دارد. اگر شما به عنوان رسانه یا یک طرفدار فوتبال کمی با فوتبال و قوانین آن آشنا باشید می دانید وقتی دروازه بان توپ را بر می دارد و آن را به روی زمین می اندازد اگر مجدد توپ را با دست لمس کند این خطا آشکار است و باید در محوطه هجده قدم خطای دوضرب گرفته گردد در حالی که این اتفاق در بازی با آلومینیوم افتاد اما داور بازی بدون توجه به قوانین از اعلام خطا چشم پوشی کرد که تعجب همه، حتی ناظر مسابقه را هم برانگیخت. در آن صحنه داور چهارم متوجه این اشتباه شد و من هم به ناظر بازی تاکید کردم اگر قوانین تغییر پیدا نموده است به ما هم اطلاع دهید که ناظر مسابقه گفت داور اشتباه نموده است و باید خطای غیر مستقیم در محوطه جریمه به نفع تراکتور گرفته می شد که این اتفاق نیفتاد.

لیگ برتر شده آزمایشگاه داوری آقایان

بیش از 20 سال است که در فوتبال هستم و حتی زمانی که لیگ آزادگان بود تقریبا 12-10 داور بودند که نسبت به بقیه شایستگی بیشتری داشتند و نه تنها در لیگ برتر بلکه قضاوت بازی های حساس در لیگ یک هم به آنها سپرده می شد ولی متاسفانه لیگ برتر سال جاری آزمایشگاه داوران شده که داوران بی تجربه را از لیگ های یک و دو بیاورند و در لیگ برتر آزمایش نمایند. داورانی که سرجمع پنج مرتبه در لیگ برتر قضاوت ننموده اند را در بازی های حساس و برای تیم های عظیم مثل تراکتور انتخاب می نمایند، اگر بگوییم این چینش داوری به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال است باید برویم کمیته انضباطی جوابگو باشیم اگر هم می گویند دلیل آن جوانگرایی است که ما چنین چیزی ندیده ایم و داوران 41 ساله برای اولین بار در لیگ برتر قضاوت می نمایند.

داوران پشت دروازه؟ کمکی نمی نمایند!

یک روز داوران پشت دروازه را بر می دارند و دلیل آن را هزینه اضافی روی دوش کمیته داوران اعلام می نمایند و سپس مجددا نمی دانم یکدفعه از جایی پول تزریق می گردد و از داوران پشت دروازه استفاده می نمایند، همانطور که داور چهارم هیچ کمکی به کیفیت داوری نمی نماید داوران پشت دروازه هم کمکی به بالا رفتن کیفیت داوری ها نمی نمایند. در صحنه منجر به پنالتی در بازی با آلومینیوم واقعا اعلام ضربه پنالتی خنده دار بود. این صحنه را برای سه داور که در لالیگا و کالچیو سوت می زنند فرستادیم که هر سه معتقد بودند چون دروازه بان ابتدا توپ را لمس و در ادامه به بازیکن برخورد نموده است به هیچ عنوان پنالتی نیست و تصمیم داور اشتباه بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 406

به "چیدمان داوری ها علیه تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان داوری ها علیه تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید