آمادگی اپل برای رونمایی از اولین عینک AR

به گزارش آیان کتاب، براساس شایعات، زمان رونمایی عینک AR شرکت اپل سه ماهه دوم سال 2022 عنوان شده است.

آمادگی اپل برای رونمایی از اولین عینک AR

به گزارش خبرنگاران، به نقل از techradar، به گفته تحلیلگران سرمایه گذاری فناوری در مگابانک مورگان استنلی، ممکن است عینک AR اپل در آستانه رونمایی باشد. در گزارشی که برای سرمایه گذاران ارسال شده است، این تحلیلگران به فرایند مشابهی از درخواست های ثبت اختراع اشاره نموده اند که قبل تر نیز در زمان عرضه اپل واچ در سال 2014 مشاهده شده بود، که نشان می دهد اپل در حال آماده شدن است تا عینک AR خود را به نمایش بگذارد.

تحلیلگران گفتند که چالش فنی فشرده سازی باتری، قابلیت 5G، محاسبات، دوربین ها، پروژکتور ها و لنز های راهنمای موج در یک عینک سبک وزن از عجایب این عینک است. ورود اپل به بازار عینک های AR باعث تغییر بازی برای همه شرکت کنندگان خواهد شد، زیرا باعث می گردد این فناوری در بین مردم عادی و رایج می گردد.

به نظر می رسد عینک های AR اپل (که انتظار می رود عرضه هدست واقعیت مجازی اپل نیز در کنار آن باشد) داده های متنی و اعلان ها را روی لنز یک عینک به ظاهر سنتی نمایش دهد. ما در گذشته نیز شاهد کوشش های مشابه شرکت های گوگل، اسنپ چت و ری بن در این خصوص بوده ایم. شایعات حاکی از آن است که اپل دسترسی های گستره تری را ارائه دهد و صرفا بر روی پخش صوت و ضبط ویدئو متمرکز نمی گردد و انتظار می رود این عینک اطلاعات همگام سازی شده تلفن همراه را بر روی عینک ارائه دهد، بعلاوه بر روی عینک جزئیاتی مثل مکان، تقویم، علایق و موارد دیگر نیز قابل مشاهده باشد.

چه زمانی عینک اپل رونمایی می گردد؟

پیش تر زمان نسبتا دقیقی درباره رونمایی این محصول وجود داشت، مثلا رویداد WWDC 2022 در سه ماهه دوم سال آینده یکی از گزینه ها بود اما با توجه به اینکه دنیا هنوز با کووید-19 درگیر است، ممکن است این زمان تغییر کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 845

به "آمادگی اپل برای رونمایی از اولین عینک AR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اپل برای رونمایی از اولین عینک AR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید