آموزش درست کردن تل سر تزیینی مدرن با سیم و لاک

به گزارش آیان کتاب، این مدل تل سر تزیینی با کمترین هزینه و وسیله ساخته می گردد و ساخت آن را حتی افراد مبتدی می توانند انجام دهند. از این تل می توانید برای مو های شینیون شده و مو های باز یا کوتاه بهره ببرید.

آموزش درست کردن تل سر تزیینی مدرن با سیم و لاک

خبرنگاران میخواهد روش ساخت تل موی تزیینی را به شما بیاموزد که در آن تنها سیم گلسازی، لاک ناخن با رنگ های مختلف و ربان پارچه ای به کار می رود.

وسایل لازم برای ساخت تل سر تزیینی

  • سیم گلسازی شماره 3
  • لاک ناخن در رنگ های مختلف
  • ربان پارچه ای
  • چسب نواری قهوه ای یا مشکی

روش درست کردن تل سر تزیینی

1- ابتدا یک سیمی حدود 20 الی 25 سانتی متری را جدا کنید. بعد باید آن را به حالت گرد در آورید تا حالت گلبرگ به خود بگیرد. برای اینکه گلبرگها یک اندازه باشند می توانید سیم را به دور مداد بپیچید.

2- بعد از گلبرگ اول یک طرف سیم را گرفته و دوباره دور مداد بپیچید و یک گلبرگ دیگر درست کنید. این کار را ادامه دهید تا یک گل 5 پر به دست آورید.

3- گلبرگ ها را با یاری مداد کمی خم کنید تا حالت برجسته به خود بگیرند.

می توانید گل ها را با هر تعداد گلبرگی که می خواهید درست کنید و حتی می توانید در این تل از گل های 3 تا 5 برگ بهره ببرید. اکنون زمان استفاده از لاک است.

4- داخل گلبرگ ها را باید با لاک پر کنید. لاک های شما باید روان و یکدست باشند و حالت خشکی نداشته باشند. فرچه لاک را به آرامی از بالا تا پایین هر گلبرگ بکشید و خواهید دید که لاک به زیبایی روی گلبرگ سیمی شکل می گیرد.

5- به همین ترتیب همه گل ها را با لاک ها پر کنید. می توانید هر گل را به یک رنگ در آورید و یا در یک گل از رنگ های مختلف بهره ببرید، این به سلیقه شما بستگی دارد. اجازه دهید تا لاک ها رو گل خشک بشوند سپس قسمت پایین سیم را به هم بپیچانید.

6- حال با نوار چسب رنگی دور سیم های پایین لاک را بپوشانید.

7- اکنون باید تنه تل را درست کنید برای این کار سیمی به اندازه دو برابر دور سر برداشته و ابتدا آن را حالت دایره کنید و مطابق تصویر زیر مابقی را دور هم بپیچید و دوباره انتهای آن را دایره ای کنید.

8- دور سیم ها را با نوار چسب بپوشانید.

9- از یک طرف تل آغاز کنید گل ها را به صورت ردیفی روی سیم بپیچید. ابتدا ساقه گل را روی تل قرار دهید و سپس با نوار چسب آن را بپیچید و به همین ترتیب گل های دیگر را بعد از آن بچسبانید.

توجه کنید که بهتر است در ابتدا و انتهای تل، گل ها خلوت باشند و در قسمت وسط تل می توانید گل ها را با فاصله کم و نزدیک بچسبانید.

در نهایت تل سر تزیینی شما به این شکل در می آید.

اگر به درست کردن تزیینات مجلسی مو، در منزل علاقه دارید می توانید از مطالب زیر استفاده شایانی ببرید:

آموزش درست کردن تاج سر ژله ای

آموزش ساخت تل سر تزیینی مجلسی

گروه خانه داری خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 341

به "آموزش درست کردن تل سر تزیینی مدرن با سیم و لاک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش درست کردن تل سر تزیینی مدرن با سیم و لاک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش درست کردن تل سر تزیینی مدرن با سیم و لاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید