اجرای 10 برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اجرای 10 برنامه ویژه هفته کتاب در استان اطلاع داد.

اجرای 10 برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان

احمدحسین فتایی 20 آبان در تشریح بیست و هشتمین دوره کتاب در لرستان، اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 30 آبان ماه جاری با شعار دانایی؛ مانایی در سراسر کشور و در استان لرستان برگزار می گردد.

وی با بیان این که بیش از 10 برنامه فرهنگی برای اجرا در این هفته توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و غرشاد اسلامی لرستان تدوین شده که در این بازه زمانی در سطح استان به اجرا در می آیند، اضافه نمود: برگزاری دو پویش با عنوان یار مهربان من در راستای تبیین و ترویج مطالعه و کتابخوانی و همچنین خاتمه قصه خوانش خاتمه یک کتاب به دلخواه خواننده (ویژه بچه ها و نوجوانان) از جمله این برنامه هاست.

فتایی رونمایی از کتاب های نویسندگان و ناشران استان با ارجحیت کتاب های دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این رویداد و همچنین فضاسازی تبلیغی و ساخت و توزیع کلیپ ها و موشن گرافی های آموزشی با موضوع فرهنگ مطالعه را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بیست و هشت هفته کتاب در لرستان برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های هفته کتاب، توضیح داد: بخش دیگری از برنامه های این هفته به صورت مشارکتی برگزار می گردد که از آن جمله می توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای استان و در بستر برنامه های شبانه شبکه افلاک، برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع مدافعین سلامت با مشارکت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری و اهداء کتاب به مراکز فرهنگی تحت پوشش سازمان بهزیستی و توزیع کتاب در سطح مناطق روستایی و حاشیه نشین استان اشاره نمود.

وی اظهار داشت: برپایی نشست های فرهنگی و نقد کتاب و همچنین برگزاری مسابقه استانی طراحی پوستر با عنوان یار مهربان در بستر فضای مجازی و اجرای طرح نذر فرهنگی از برنامه های دیگری است که به این مناسبت در استان اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 251

به "اجرای 10 برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 10 برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید