استارت آپ نو سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل
به گزارش آیان کتاب، سرویس تازه هوشمندی، بر قیمت های هتل ها نظارت می کند و به صورت اتوماتیک، وقتی که قیمت اتاق ها کاهش می یابد، دوباره فرآیند رزرو را انجام می دهد و به این ترتیب، باعث صرفه جویی در هزینه سفر شما می شود.
استارت آپ سرویس (Service)، تکنولوژی جدیدی که به صورت اتوماتیک، از ضرر مالی به مسافران جلوگیری می کند، اعلام کرد که که در حال توسعه محصولات خود و این بار با پیشنهاد هتل است. استارت آپ سرویس برای هتل ها از تکنولوژی اتوماتیک و اختصاصی برای جستجوی صندوق های پستی مسافر برای رزرو هتل استفاده کرده، سپس نرخ افت قیمت هتل ها را نظارت می کند و به صورت اتوماتیک، همان اتاق در همان هتل را با نرخی ارزان تر، دوباره برای مسافر، رزرو می کند.
این کمپانی، تمام کارهای سخت را انجام می دهد و تا لحظه ورود به اتاق (check-in)، در حال نظارت کردن برای بهترین قیمت اتاق است تا مطمئن شود که در هزینه های مسافران، صرفه جویی مناسبی انجام می شود.
مسافرانی که از این اپ استفاده می کنند، نیاز به نظارت دائم ندارند، بلکه فقط با یک بار وارد شدن، خود استارت آپ سرویس، به صورت اتوماتیک، فرآیند نظارت بر قیمت هتل ها بر اساس رزروهای موجود فرد را انجام می دهد تا مطمئن شود که مشتریان، به بهترین قیمت هتل ها پس از رزرو اولیه، دسترسی پیدا می کنند.
مایکل شیندر، مدیرعامل سرویس، می گوید:
ما هم اکنون از اینکه کاربران ما می توانند با استفاده از سرویس، در هزینه های هتل خود، صرفه جویی کنند، بسیار هیجان زده هستیم.
در حالی که اپ های بسکمک برای مقایسه قیمت هتل ها قبل از فرآیند رزرو، وجود دارد، ما مفتخر هستیم که اولین سرویسی برای مشتریان باشیم که به آن ها اطمینان می دهد بهترین قیمت اتاق ها را حتی پس از رزرو، پیدا می کنند و در همین حین، تجربه ای یکپارچه و یکسان را برای کاربرانمان، فراهم می کنیم.
استارت آپ سرویس برای هتل ها بر اساس تاریخچه سرویس از استفاده تکنولوژی برای نشانه گذاری های مسائل کلیدی سفر و رزرو کردن، ساخته شده است. گزینه پرواز در این اپ، که به تازگی ایجاد شده است، مطالبات هواپیمایی ها را در جهت جبران خسارت مسافران، اگر پرواز کنسل شود یا تاخیر داشته باشد، بایگانی می کند.
این شرکت 30 درصد از هزینه بازپرداخت پیروز را برای گزینه پرداخت به عنوان شما در حساب شما، شارژ می کند. این سرویس، همچنین، یک اشتراک سالیانه به مسافران پیشنهاد می کند که به آن ها اجازه می دهد، 100 درصد زیان های در طول سال را جبران کنند.
شیندر ادامه می دهد:
مسافران در مواجهه با مسائل سفر، نیاز به کمک و راه حل های سریع و بی درنگ دارند. تجارتی که نتواند این انتظارات را برآورده کند، مشتریان خود را از دست خواهد داد.
ماموریت سرویس از همان ابتدا این بود که راه حلی اتوماتیک را به مسافران ارائه کند و امروز، این موضوع تنها شامل بازپرداخت پروازهای تاخیر خورده یا کنسل شده، نیست. هم اکنون، با وجود گزینه صرفه جویی در هزینه هتل ها حتی پس از رزرو، پول، مستقیما به کیف پول مسافران، برخواهد گشت.
آینده خدمات استارت آپ سرویس، واکنش دادن پس از وقوع اتفاق نیست، بلکه مراقبت های پیشگیرانه و فوری در مورد مسائل سفر، برای مشتری است.
با سرویس، یک مصرف کننده میانه، حدود 300 دلار (1,400,000 تومان) در سال، صرفه جویی می کند و در عین حال به هواپیمایی ها و هتل ها نیز کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنند. سرویس، تنها کمپانی ای است که امکان جبران خسارت برای مسافران هواپیمایی های شرکت های آمریکایی در هنگام به وجود آمدن مسائلی چون تاخیر و کنسلی و همچنین ذخیره پول پس از رزرو هتل، را فراهم می کند.
منبع: کجارو / traveldailynews.com