اطلاعات جدیدی از فیلم برزخ الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شد

به گزارش آیان کتاب، اطلاعات جدیدی از خط داستانی فیلم برزخ (Limbo) به کارگردانی الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از فیلم برزخ الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شد

تقریبا 6 سال از زمان اکران فیلم تحسین شده بازگشته می گذرد و بالاخره اینیاریتو میخواهد با فیلم نوی به سینماها بازگردد. گزارش های تازه نشان می دهند هفتمین فیلم بلند داستانی این کارگردان برنده اسکار سویه هایی از فرایند اجتماعی و سیاسی شکل گیری مکزیک مدرن را نشان خواهد داد. بنا بر گزارش یک رسانه مکزیکی به نام El Universal، داستان فیلم برزخ در اثنای جنگ آمریکا و مکزیک، طی سال های 1846 تا 1848 رقم می خورد. این طور که پیداست تیم سازنده قصد دارند یک ماکت دقیق از قلعه چپولتپک را به منظور تصویرگری اتفاقات جنگ چپولتپک در سال 1847 بسازند. در جنگ چپوتلپک بچه ها بسیاری در دفاع از این قلعه جان باختند و به همین علت تصاویر آن ها با غرور و افتخار سقف ورودی اصلی این کاخ را مزین نموده است.

چندی قبل تصاویری از لباس ها و محیط های برزخ منتشر شده بود که نشان می داد پوشش شخصیت های این فیلم مدرن تر از مکزیکی های قرن نوزدهم است، به همین دلیل تصور می کنیم داستان اثر نو اینیاریتو در دو خط زمانی متفاوت روایت گردد.

برزخ دومین فیلم اینیاریتو بوده که در مکزیکوسیتی ساخته می گردد. او تا به امروز تنها فیلم عشق سگی (Amores Perros) را در مرکز مکزیک جلوی دوربین برده بود. بعلاوه برزخ نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان اینیاریتو پس از زیبا (Biutiful) محصول 2010 به تعداد می رود. بازیگر نقش اصلی این فیلم دانیل خیمنس کاچو خواهد بود که بیشتر او را با فیلم تربیت بد به کارگردانی پدرو آلمودوار به خاطر می آوریم. خیمنس کاچو سابقه بازی در فیلم های دیگری همچون احساس مالکیت، کسی به سرهنگ نامه نمی نویسد و بیگانه را بگیر را هم در کارنامه دارد.

اینیاریتو در فیلم برزخ به جای همکاری با امانوئل لوبزکی مکزیکی سراغ داریوش خُنجی، فیلم بردار ایرانی-فرانسوی تبار به اسم مدیر فیلم برداری هفتمین فیلمش رفته است. لوبزکی در سال های 2013، 2014 و 2015 جایزه اسکار برترین فیلم برداری را از آن خود کرد که دوتا از این جوایز به خاطر فیلم های مرد پرنده ای و بازگشته به کارگردانی اینیاریتو بود. از آن سو خُنجی سابقه همکاری با کارگردان هایی همچون رومن پولانسکی، وودی آلن، وونگ کار وای، میشائل هانکه، دیوید فینچر و برادران سَفدی را در کارنامه دارد و از میان آثاری که فیلم برداری نموده می توان به هفت، نیمه شب در پاریس، عشق و الماس های تراش نخورده اشاره نمود.

منبع: The Film Stage

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 653

به "اطلاعات جدیدی از فیلم برزخ الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از فیلم برزخ الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید