افتتاح پارک بزرگ اسکیت در دوسلدورف

به گزارش آیان کتاب، پارک بزرگ اسکیت پس از 13 سال کوشش در دوسلدورف آلمان افتتاح شد و رویای عاشقان اسکیت بازی را به واقعیت تبدیل کرد.

افتتاح پارک بزرگ اسکیت در دوسلدورف

با افتتاح بزرگ ترین پارک اسکیت آلمان در شهر دوسلدورف، فرصتی استثنایی برای افراد عاشق هیجان فراهم شده است. این مجموعه طی 13 سال در مساحت 3800 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 2.1 میلیون دلار ساخته شد و اسکیت سوارها، دوچرخه سوارهای بی ام ایکس، رولر بلید سوارهای کل کشور روانه این پارک بزرگ اسکیت در منطقه ایلر (Eller) دوسلدورف شده اند.

از زمان افتتاح این مجموعه در 30 ژوئن 2018، این پارک ورزش های مخاطره آمیز در Heidelberger Straße، بازخوردهای زیادی از بازدیدنمایندگان دریافت نموده است، به طوری که یکی از آن ها گفته بود:

الان یک پارک بزرگ اسکیت داریم اما تا به حال مجموعه ای به این بزرگی که حق مطلب را ادا کند نداشتیم.

نظرات مثبت نسبت به ساخت این پارک ادامه دارد و عاشقان اسکیت در فیسبوک اعلام می نمایند که آرزوی آن ها برآورده شده است. در یکی از نظرات آمده بود که مبارزات 10 ساله برای ساخته شدن این پارک، به ثمر نشست و رویاها به واقعیت تبدیل شد.

پارک اسکیت ایلر (Skate Park Eller)، یک منطقه خیابانی اسکیت سواری به مساحت 1600 متر مربع، گودال های بزرگ، استخرهای شنا، محل هایی مختص بازی بچه ها و مجسمه هایی از هنرمندان مشهور دارد. در طول فرایند برنامه ریزی این پارک از مشاوره های رون گلیفبرگ (Rune Glifberg)، اسکیت بوردر معروف دانمارکی برای طراحی کاسه ها استفاده شد تا مطمئن شوند که این کاسه ها به میزان کافی برای اسکیت سوارهای حرفه ای چالش برانگیز باشد و در عین حال آماتورها هم بتوانند از آن استفاده نمایند.

این پارک میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت بورد 2018 آلمان را برعهده دارد و اسکیت بازهای حرفه ای این شانس را دارند تا رمپ ها، ریل ها و کاسه های مختلف آن را امتحان نمایند. اسکیت بوردهای مشهور از 12 تا 16 سپتامبر در این جایزه بزرگ 23,500 دلاری با هم رقابت خواهند کرد. این پارک در کنار Eller Schlosspark واقع شده است و از ساعت 9 صبح تا 9 شب به روی بازدیدنمایندگان باز است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 907

به "افتتاح پارک بزرگ اسکیت در دوسلدورف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پارک بزرگ اسکیت در دوسلدورف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید