بازسازی خانه ای برای یک زوج نویسنده در آمریکا

به گزارش آیان کتاب، هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران معرفی برجسته ترین و بهترین آثار معماری در گوشه و کنار دنیا است و امروز در ادامه فرایند مجموعه مقالات مربوط به طراحی دکوراسیون منزل و بازسازی و تعمیرات ساختمان قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور آمریکا را برای شما معرفی کنیم .

بازسازی خانه ای برای یک زوج نویسنده در آمریکا

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خانه 150 متری در سال 2017 به مرحله اجرا در آمده است .

سبک طراحی داخلی

مشتریان این خانه یک زوج جوان هستند که هر دو نویسنده هستند و آنها خواهان خانه ای بودند که فضایی دنج و راحت را برای زندگیشان بوجود آورد و هم محیطی برای کار کردن آنها ایجاد گردد.

این خانه که طی بازسازی منزل از خانه ای فرسوده به خانه ای مدرن و خلاق تبدیل شده است که در این خانه این زوج بتوانند فعالیت های هنری خود که شامل نوشتن ، طراحی و موسیقی بود را دنبال نمایند و در کنار این فعالیت ها فضایی مناسب برای زندگی کردن آنها ایجاد گردد .

هدف معمار این پروژه طراحی خانه ای فانتزی بود که فضایی روان و سیال را ایجاد کند و با استفاده از عناصر ، مواد و متریال و رنگ های خاص ، مبلمان جذاب و راحت به این امر دست پیدا کرد .

نکته جالب توجه در این خانه این است که هیچ دری در این خانه وجود ندارد و فضاها هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را دارند بدون این که در یا پارتیشنی بخواهد آنها را از هم جدا کند . هر فضا با متریال و عناصر خود میتواند خودش را تعریف کند . حضور پنجره هایی وسیع و عظیم توانسته است روشنایی این خانه را در طول روز تامین کند و منظره ای زیبا را برای ساکنین خانه فراهم کند .

بخش های طراحی داخلی

قسمت اصلی این بازسازی ساختمان میز کار چند منظوره این خانه است که در جلوی پنجره های این خانه قرار گرفته است . طراحی این میز که به درخواست مشتری و با ایده منحصر به فرد معمار اجرا شده است به گونه ای است که در یک سمت میز با قرار دادن یک جایگاه و حضور یک پیشخوان چوبی و قفسه های سفید رنگ برای قرار دادن کتاب ها ، محیطی مناسب برای نشستن پشت میز و نوشتن و تایپ کردن برای این دو زوج نویسنده ایجاد شده است .

در سمتی دیگر با قرار دادن قفسه هایی ، فضایی برای قرار دادن ادوات موسیقی این زوج فراهم شده است .

اما قسمت آخر این میز که رو به فضای نشیمن است با ایجاد دو سطح که یکی سفید رنگ و دیگری چوبی و دارای عرضی مناسب است و حضور بالش هایی رنگی ، فضایی مناسب برای برای خوابیدن ، دراز کشیدن و نشستن فراهم شده است .

در کنار این میز فضای نشیمن جالب و جذاب طراحی شده است که این فضای نشیمن برخلاف تمام فضاهای نشیمن در خانه های مدرن دیگر از کاناپه ها و مبلمان معمول استفاده نشده است بلکه با قرار دادن چهار بالشتک نرم و راحت سفید و یک میز پارچه ای سیاه در وسط آنها فضای نشیمن شکل گرفته است . در کف این قسمت نیز چهار رنگ خاکستری ، قرمز ، آبی تیره و آبی آسمانی به صورت اریب ، رنگ شده است که امتداد این رنگ ها بر روی دیوار می آید و این فضای نشیمن را به فضایی خاص و جذاب با هارمونی رنگی مناسب تبدیل نموده است .

دکوراسیون آشپزخانه

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز با حضور یک پیشخوان عظیم و عریض فضایی مناسب و راحت برای غذاخوردن ایجاد شده است و در پشت این پیشخوان فضای آشپزخانه تماما سفید رنگ قرار گرفته است .

فضاهای دیگر این خانه حمام و اتاق خواب است . حمام در داخل محفظه ای تماما شیشه ای در داخل سرویس قرار گرفته است .

اتاق خواب نیز که در انتهای خانه قرار گرفته است و هیچ دری در آنجا وجود ندارد و تنها با حضور یک دیوار حریم خصوصی این اتاق حفظ شده است و حضور یک تخت که لامپ های آویزی کوچک آن را به تخت خوابی دنج و راحت تبدیل نموده است .

حضور تخته هایی چوبی در سقف که از گذشته این خانه به جا مانده است و دارای رنگی روشن است در ترکیب با کفپوش چوبی که رنگی سرد تر دارد ، توانسته است بر زیبایی های این خانه بیفزاید .

حضور عناصر منحصر به فرد دیگر مانند یک پیانو سیاه رنگ در گوشه سالن نشیمن ، تابلوهایی مدرن نصب شده بر دیوار و قفسه کتاب دو طبقه که بر دیوار نصب شده است و هم چنین قرارگیری پوست هایی در زیر مبلمان این خانه از جذابیت های منحصر به فرد این خانه به شمار میرود .

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 105

به "بازسازی خانه ای برای یک زوج نویسنده در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه ای برای یک زوج نویسنده در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید