ببینید؛ فیلم تازه رزیدنت اویل به وسیله هواداران ساخته شد

به گزارش آیان کتاب، رزیدنت اویل (Resident Evil) از زمان اولین نسخه خود در 1999 و موفقیت های متعدد با دنباله زیادی که دریافت کرد، محبوبیت زیادی در بین هواداران سبک ترسناک بدست آورد. موفقیت این نسخه منجر به ساخت اقتباس های سینمایی مختلفی از آن در طول سال ها شد که تقریبا همه آن ها کیفیت چندان خوبی نداشتند. البته انیمیشن های ساخته شده بر اساس این سری، به آن وفادارتر هستند، اما این نقطه قوت، نقطه ضعف آن ها نیز هست چرا که هر چه به شخصیت ها و داستان واقعی رزیدنت اویل نزدیک تر باشید، کمتر مجبور خواهید بود که چیز جدیدی ارائه دهید.

ببینید؛ فیلم تازه رزیدنت اویل به وسیله هواداران ساخته شد

حال اولین بازی رزیدنت اویل، محصول کلاسیک کپ کام (Capcom) که پیشگام بازی های ترس و بقا بود و نسل تازهی از آثار ترسناک را آغاز کرد، اکنون تا حدودی در یک فیلم که به وسیله هواداران ساخته شده، بازسازی شده است. این فیلم با عنوان The Keepers Diary، به کارگردانی اندرو سالو، اقتباسی از یک مجله با همین نام است که جزئیات آمبرلا و زامبی ها را توضیح می دهد. لوک نگردو، به عنوان فیلم بردار فعالیت می نماید.

جالب است بدانید که چارلی کراسلاوسکی (Charlie Kraslavsky)، بازیگری که زمانی نقش کریس ردفیلد (Chris Redfield) را در صحنه های ابتدایی و پایانی بازی کلاسیک سال 1996 ایفا کرد، در این فیلم تازه در نقش کیپر (Keeper) بازی نموده است و ظاهرا عملکرد خوبی هم داشته است. صداپیشگی او، در حالی که صفحاتی از دفتر خاطرات نامنظم شخصیتش را با صدای بلند می خواند، فوق العاده است.

در خصوص جلوه های ویژه و کیفیت فراوری، می توان گفت که عملکرد CGI چشمگیر است و جلوه های گریم و خون و خونریزی با هر چیزی که از استودیو هایی که فیلم های رسمی را ساخته اند دیده ایم، برابری می نماید. حتی بعد از تیتراژ صحنه کوتاهی وجود دارد که هواداران کپ کام آن را دوست خواهند داشت! به طور کلی، The Keepers Diary یکی از برترین فیلم های رزیدنت اویل ساخت هواداران است. شما می توانید آن را در زیر دیدن کنید.

منبع: PCGAmesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1256

به "ببینید؛ فیلم تازه رزیدنت اویل به وسیله هواداران ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ فیلم تازه رزیدنت اویل به وسیله هواداران ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید