برترین هتل کیش از نگاه مسافران خبرنگاران

به گزارش آیان کتاب، هر ساله به تعداد هتل های جزیره کیش اضافه میشود ولی هیچ کدام جای این هتل را نمیگیرد. با خبرنگاران همراه باشید تا این هتل را به شما معرفی کنیم در این حالت میتوانید برترین انتخاب را بعد از خرید بلیط هواپیما کیش داشته باشید.

برترین هتل کیش از نگاه مسافران خبرنگاران

هتل های 5 ستاره کیش

بهتربن تجربه استفاده از سرگرمیات کیش و البته هر شهری که برای گردش و سرگرمی به آنجا سفر میکنید اقامت در یک هتل 5 ستاره با فضایی آرامش بخش است، شما پس از خرید بلیط هواپیما حتماً در پی یک هتل خوب در جزیره کیش خواهید گشت. حتی اگر قصد خرید تور را نیز داشته باشید، میتوانید از کارشناسان حرفه ای نقطه پرواز جهت ارائه خدمات خوب در کیش هدایت بخواهید.

هتل های 5 ستاره کیش هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. مثلاً هتل داریوش کیش به دلیل معماری زیبا و به شکل تخت جمشید بودنش معروف شد. در کنار این موضوع همواره سایز کوچک اتاق ها مورد انتقاد مسافرین بوده است.

هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره است و البته توانسته است به دلیل قرارگیری در رو به روی اسکله سرگرمیی کیش، که مکان مهمی در جزیره است، توجه مسافران را بخود جلب بکند.

اگر برای خرید به کیش سفر میکنید حتماً نام بازارهای پردیس را به عنوان معروف ترین پاساژهای کیش شنیده اید. این مراکز خرید که حتی ممکن است برای تماشا آنها دو روز کامل از سفر خود را به آنها اختصاص دهید در میدان پردیس کیش واقع شده اند. هتل پارمیس کیش دقیقاً دور میدان پردیس و رو به روی بازار پردیس واقع شده است و از این لحاظ مسافران این هتل برای رفت و آمد مسئله ای نخواهند داشت، بعلاوه این هتل تا ساحل 7 دقیقه فاصله دارد.

هتل ترنج کیش یکی از هتل هایی که جدیداً در کیش ساخته شده است. در غرب جزیره کیش و کمی نزدیک به منطقه کشتی یونانی، این هتل را مشاهده خواهید کرد. ویژگی خاص آن این است که اتاق ها بر روی آب ساخته شده اند و در قسمتی از اتاق نیز شیشه ای طراحی شده است که میتوانید آب دریا را از اتاق خود مشاهده کنید. البته هرگز این هتل به کیفت هتل های مشابه خارجی نیست ولی کوشش خود را برای ساخت هتلی متفاوت در ایران به خرج داده است. یکی از انتقادهایی که به این هتل وارد شده است، قیمت بالای آن و بعلاوه موقعیت بد آن است، به طوری که از تمام امکانات شهری کیش دور خواهید بود.

از دیگر هتل های کیش می توان به هتل های گامبرون، پالاس، شایگان، پارمیدا، ویدا و مارینا پارک اشاره نمود.

هتل مارینا کیش

در کنار خرید بلیط مقرون به صرفه کیش از سایت خبرنگاران شاید برای شما آمارها و نظرات مسافران مهم باشد. هتل مارینا، ترنج و داریوش رتبه های خوبی را نسبت به بقیه هتل ها دریافت کردند. بعلاوه از نظر موقعیت مکانی هتل پارمیس توانست برترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

در میان هتل هایی که مسافران خبرنگاران بیشتر انتخاب میکردند، هتل مارینا با اختلاف کمی از بقیه هتل ها در رتبه اول ما نهاده شد. البته این به معنای عالی بودن هتل نیست ولی نسبتاً هتل خوبی به شمار می رود.

این هتل با مساحت بسیار زیاد 10 هکتاری در سال 1390 افتتاح شد. هتل مارینا کیش دو طبقه دارد، بخاطر همین موضوع از آن دسته هتل هایی نیست که به دلیل تعداد طبقات بالا از دور جلب توجه کند ولی به محض ورود به هتل با نمای زیبای حوض و موسیقی دل نشینی که این هتل دارد شما را به آرامشی مطلق دعوت میکند که نوید بخش استراحت چند روزه و ریلکس کردن در سفر است.

در طبقه همکف لابی قرار گرفته است، همواره پیانو در آن جا قرار گرفته است و در تایم هایی از روز به صورت زنده شاهد پیانو زدن شخصی خواهید بود. در کنار آن کافی شاپ هتل قرار گرفته است که هم میتوانید از این کافی شاپ بهره ببرید و هم کافی شاپ طبقه اول هتل، که انواع بستنی و قهوه و کیک در آن وجود دارد.

در آن طرف لابی دری به سوی محوطه وسیع و چشم نواز هتل باز می گردد که هم در قسمت های مخصوص جایگاه های راحتی با آلاچیق تعبیه شده است برای ریلکس کردن و خوردن نوشیدنی هایی که از کافی شاپ گرفته اید. در این قسمت گیاهان مختلفی وجود دارند و حوضی زیبا نیز در آنجا تعبیه شده است. با کمی قدم زدن در محوطه هتل مارینا به ساحل اختصاصی آن می رسید که علاوه بر اجاره دوچرخه به شما سرگرمیات آبی کیش نیز پیشنهاد میگردد.

در طبقه اول هتل مارینای کیش سالن کنفرانس آن قرار گرفته است که برای همایش های شرکت ها از آن استفاده می گردد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ماساژ و اسپا، اجاره خودرو، فروشگاه ها و باشگاه ورزشی، بعلاوه استخر، سونا، جکوزی، اینترنت داخل لابی و اتاق، صندوق امانات و سالن زیبایی بانوان اشاره نمود.

ساعت صرف صبحانه از ساعت 7:30 تا 10 صبح و برای ناهار از ساعت 13:30 تا 15 میباشد و برای ساکنان هتل به صورت رایگان است.

این هتل نسبتاً به مراکز خرید نزدیک است ولی نزدیک بودن، آنقدر نیست که بتوانید در هوای گرم کیش با پای پیاده این راستا را بروید. برای همین در جلوی هتل مارینا همواره تاکسی های هستند که با هزینه کم شما را به مرکز خرید پردیس می رسانند.

اتاق های هتل دارای دو بخش نمای پارک و نمای دریا هستند که در زمان رزرو میتوانید نوع اتاق خود را انتخاب کنید.

این هتل در بخش نظر سنجی مسافران رزرواسیون بلیط پرواز و هتل خبرنگاران رتبه 4.8 را از 5 دریافت نموده و البته هتل های 5 ستاره دیگر نیز با توجه به موقعیت و ویژگی های خود از نظر خبرنگاران رتبه های خوبی دریافت نموده اند. در زیر میتوانید عکس هایی از هتل مارینا کیش را ببنید و اگر نظر شما بر روی هتل های دیگر کیش هم هست میتوانید از هدایت کارشناسان خبرنگاران استفاده نمائید.

رازهای مورد دار سفر

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1052

به "برترین هتل کیش از نگاه مسافران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل کیش از نگاه مسافران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید