به بهانه بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ مردی محبوب در بین کاتالان ها

به گزارش آیان کتاب، سرمربی تازه بارسلونا در حالی با هدف احیای این تیم به نوکمپ بازمی شود که در زمان بازیگری اش چهره ای فوق العاده محبوب در بارسا بود.

به بهانه بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ مردی محبوب در بین کاتالان ها

به گزارش خبرنگاران، مذاکرات مدیران باشگاه بارسلونا با همتایان خود در باشگاه السد قطر پایان نتیجه داد و طبق اعلام باشگاه السد کاتالان ها با فعال کردن بند فسخ (5 میلیون یورویی) ژاوی هرناندس، کار او را برای حضور روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا تسهیل کردند.

این مربی 41 ساله در اولین تجربه سرمربیگری اش از سال 2019 راهنمایی السد قطر را برعهده گرفت و در این مدت هفت قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد. گفته می گردد ژاوی تا سال 2024 راهنمایی آبی واناری ها را برعهده خواهد داشت و چالش بزرگ او بازگرداندن این تیم به روزهای اوج خواهد بود.

ژاوی که بین سال های 1998 تا 2015 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می کرد، پیش از این بارها از رویایش برای سرمربیگری این تیم سخن گفته بود. او در دوره 24 سال حضورش در بارسلونا، 23 عنوان قهرمانی را با این تیم تجربه کرد که عبارتند از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هشت قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، دو قهرمانی در جام باشگاه های دنیا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و شش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که در حال حاضر راهنماییش به طور موقت به سرخی بارخوان سپرده شده و در دو بازی اخیر با این مربی اسپانیایی به تساوی یک-یک خانگی مقابل آلاوس در لالیگا و رجحان یک بر صفر در خانه دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا رسیده، خود را آماده تقابل فردا شب با سلتاویگو در لالیگا می نماید. گفته می گردد در بازی فردا ژاوی از روی سکوها تقابل بارسا را از نزدیک دیدن خواهد نمود.

بارسلونا در حال حاضر با 16 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگا جای دارد و با سوسیه داد صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد.

فیلم زیر را به بهانه بازگشت ژاوی به بارسلونا را ببینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 820

به "به بهانه بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ مردی محبوب در بین کاتالان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بهانه بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ مردی محبوب در بین کاتالان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید