بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم، به آینده امیدواریم

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات با آلومینیوم اراک گفت: با توجه به شرایط جدول ملاقات حساسی پیش رو داریم اما از حضور در شهر با صفای اراک مسرور هستم.

بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم، به آینده امیدواریم

وی بازی در اراک را سخت دانست و ادامه داد: تیم آلومینیوم، تیم دونده و یک دستی است و از لحاظ تیمی شرایط خوبی دارد و از پدیده های این فصل محسوب می گردد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: بازی فنی و خوبی پیش رو داریم و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و برای آن باید بجنگیم و کوشش کنیم.

گل محمدی در خصوص نگرانی طرفداران در خصوص احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط تیم های ایرانی در آسیا خوب نیست این نشان می دهد ساختار تیم های کشورمان ضعیف است. بیش از 100 میلیارد از ای اف سی طلبکار هستیم و اگر پول ما را می دادند بدون دردسر مجوز حرفه ای می گرفتیم.

وی بیان نمود: آلومینیوم اراک ساختار و امکانات خوبی دارد که می تواند در آینده با برنامه ریزی و سرمایه گذاری به یک باشگاه حرفه ای تبدیل گردد و حتی در جمع مدعیان قهرمانی قرار گیرد و یکی از قطب های فوتبال کشور گردد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درباره مسائل داوری گفت: وقتی اتفاقات داوری که در بازی های ما وجود دارد را با تیم های دیگر مقایسه می کنیم می بینیم خیلی راحت برایشان پنالتی گرفته می گردد اما یک گل سالم هفته قبل زدیم ولی مردود شد و مقابل فولاد هم پنالتی به ضرر ما گرفتند. متأسفانه اینها نگرانی ایجاد نموده است و امیدواری با دقت بیشتری به مسائل داوری رسیدگی گردد.

گل محمدی درباره استقبال طرفداران اراکی از پرسپولیس گفت: تشکر می کنم در هر شهری می رویم طرفداران ما را شرمسار می نماید چون پرسپولیس بیشتر از تیم های دیگر طرفدار دارد. برای آنها آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بیشتر پروتکل ها را رعایت نمایند چون هنوز شرایط خوبی ها حاکم نیست و باید بیشتر رعایت کنیم. دوست نداریم سلامتی طرفداران به خطر بیفتد.

وی در خصوص ضعف در خط دفاعی پرسپولیس و دریافت 2 گل در بازی های گذشته گفت: چهار گل تیم را در دو بازی گذشته مهاجمان زده اند و این نقطه روشن تیم ماست اما در دو بازی گذشته گل خوردیم که این نگران نماینده است. ما در جریان بازی سخت گل می خوریم ولی در دو بازی قبلی این رخ داد. هر اتفاقی در تیم می افتد مسئولیتش با من است و باید ایرادات را رفع کنیم شاید باید دقت بیشتری در دفاع بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در سرانجام توضیح داد: امکان باز شدن پنجره در روزهای آینده شاید فراهم نگردد اما به آینده امید داریم و امیدوارم شرایط برای همه تیم ها برابر باشد چرا که از بین 16 تیم شرایطی به صورتی است که فقط ما نمی توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. مسائل باشگاه واقعاً زیاد است اما به خاطر طرفداران سعی می کنیم با کوشش بیشتر کمبودها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 812

به "بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم، به آینده امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم، به آینده امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید