تجهیزات سفر ، ساعتی هوشمند برای بچه ها

به گزارش آیان کتاب، دوکیواچ (dokiWatch) ساعت هوشمند برای بچه ها که دارای تماس تصویری می باشد. به یاری این ابزار همواره مواظب بچه هاتان باشید. محل دقیق آنهارا بدانید بتوانید ببینیدشان و صحبت کنید. این ابزار جالب برای رده سنی 6 تا 12 سال ساخته شده است. این ساعت از اینترنت 3G پشتیبانی می نماید که با یاری آن می تواند با بچه هایتان تماس تصویری برقرار کنید.در معرفی ابزار سفر، دوکیواچ دارای سیستم مکانیابی و gps است چیزی که اگر در موقعیت ضروری مثل دزدین بچه تان یا هر خطر دیگری بسیار ضروری است و می تواند از صدمات جبران ناپذیری برای کودکتان جلوگیری کند.اگر شما هم به دلایلی مثل کار و سفر یا هرچیزی نمیتوانید کودکتان را زیر نظر داشته باشید پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا این تجهیزات سفر را برای شما توضیح دهیم ...

تجهیزات سفر ، ساعتی هوشمند برای بچه ها

تماس تصویری

با ذخیره کردن شماره خود در گوشی بچه تان می تواند به راحتی با والدینش تماس بگیرد.

پیغام صوتی

با استفاده از شماره های ذخیره شده می تواند به راحتی با شما تماس تصویری بگیرد.

پیغامک

در نمونه فعالیت ها و معرفی ابزار سفر باید گفت که با این وسیله می توانید به بچه تان پیغامک بزنید.

ایموجی

بچه می تواند احساس خود را با ایموجی به نزدیکانش ارسال کند. این وسیله که یکی از تجیزات سفر هست ، جز کاربردی ترین وسیله ها در تجهیزات سفر میباشد.

ردیابی هوشمند

دوکیواچ با وای فای یا اینترنت و جی پی اس موقعیت کودک را به وسیله اپلیکیشن مخصوصی که والدین باید در گوشی نصب نمایند را اطلاع میدهد. می توان محدوده ای برای ساعت مشخص کرد تا این ساعت هوشمند برای بچه ها ، هنگام وارد یا خارج شدن کودک از آن هشداری برای گوشیشان ارسال گردد.

حالت اضطراری SOS

اگر بچه در حالتی ضروری از والدین یاری بخواهد باید 3 ثانیه دکمه قرمز SOS این ابزار را فشار دهد، این ساعت هوشمند برای بچه ها در تجهیزات سفر، یک پیغام اضطراری برای تمام شماره های ذخیره شده در ساعت را که حاوی 60 ثانیه صدای کودک و محیطش است را ارسال می نماید .

دوستان

با بلوتوث ، کودکتان می تواند شماره دوستانش را به راحتی ذخیره کند. هنگامی که کودک شماره جدیدی ذخیره می نماید پدر و مادرش یک پیغام دریافت می نمایند. این ساعت در مجموعه تجهیزات سفر، این قابلیت را دارد تا در زمان دلخواه والدین دیگر هیچ خدماتی ارائه نکند.

سلامت

حیوانی مجازی به نام دوکی پت حواسش به کودک شما است اگر او فعالیت زیادی انجام دهد ، این حیوان رشد می نماید و بزرگ می گردد. او می تواند، قدم های کودک را بشمارد ، راه رفته شده به وسیله کودک را حساب کند و میزان کالری سوخته شده به وسیله کودکتان را بسنجد.

کارهایی که باید بعد از خرید این ابزار انجام دهید:

  • یک سیم کارت در آن قرار دهید.
  • نرم افزار مخصوص این ابزار را روی گوشیتان نصب کنید.
  • کد QR را اسکن کنید تا گوشی و ساعت به هم متصل شوند.
منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1144

به "تجهیزات سفر ، ساعتی هوشمند برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات سفر ، ساعتی هوشمند برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید