فراوری جاروبرقی رباتیک مجهز به سیستم ناوبری لیدار

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت آمریکایی نیتو سه جارو برقی رباتیک جدید فراوری نموده که پاییز سال جاری عرضه می شوند و برای اولین بار در آنها برای جلوگیری از برخورد با موانع از فناوری لیدار استفاده شده است.

فراوری جاروبرقی رباتیک مجهز به سیستم ناوبری لیدار

یکی از این جاروبرقی های رباتیک موسوم به نیتو دی 10 دارای فیلتر HEPA نیز هست که می تواند 100 درصد مواد آلرژی زای موجود در محیط را شناسایی و جمع آوری کند.

این جاروبرقی با یک بار شارژ قادر به 150 دقیقه فعالیت است و از برسی عظیم و نیز مخزن داخلی بسیار عظیم برای جمع آوری و نگهداری زباله ها برخوردار است.

استفاده از فناوری لیدار در این جاروبرقی باعث می گردد تا سرعت آن برای راستایابی 30 درصد بیشتر از ربات های رقیب باشد. ربات های جاروبرقی عادی معمولاً از دوربین برای یافتن راستا و شناسایی موانع استفاده می نمایند که باعث می گردد سرعت زیادی نداشته باشند.

حالت دی شکل این ربات جارو برقی عبور آن از کنار موانع و لبه ها را نیز تسهیل می نماید و توانایی آن برای پاکسازی گوشه های اتاق ها و سالن ها در منازل و محل های کار را تا 70 درصد بیشتر می نماید.

یک اپلیکیشن نیز برای این جارو برقی فراوری شده که تنظیم جاروبرقی برای پاکسازی محیط را در شش مرحله ممکن می نماید. این جارو برقی با دستیارهای صوتی الکسا، سیری و گوگل سازگاری دارد و می توان آن را برای پاکسازی سریع و عادی به کار گرفت.

این شرکت دو جاروبرقی رباتیک دیگر به نام های نیتو دی 9 و نیتو دی 8 فراوری نموده که هر دو مجهز به فناوری راستایابی لیزری هستند و با هر بار شارژ به ترتیب 120 و 90 دقیقه کار می نمایند. قیمت این جاروبرقی ها هنوز اعلام نشده، اما به طور قطع بیش از 800 دلار ارزش خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 143

به "فراوری جاروبرقی رباتیک مجهز به سیستم ناوبری لیدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری جاروبرقی رباتیک مجهز به سیستم ناوبری لیدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید