خاص ترین و لاکچری ترین طراح ایران چه کسانی هستند؟

به گزارش آیان کتاب، خاص ترین و لاکچری ترین طراحان ایران کسانی هستند که از آنها نباید انتظار یک طراحی دم دستی داشته باشید. آنها نسبت به تجربه و خلاقیتی که دارند برترین طراحی ها را انجام می دهند. ما در این مقاله قصد داریم شما را ابتدا با برترین طراحان بسته بندی ایران آشنا کنیم، سپس به دیگر اقلامی که احتیاج به طراحی حرفه ای دارند می پردازیم. این مقاله در آینده آپدیت می گردد. در ابتدا شما را با طراحی بسته بندی آشنا نموده و از احتیاج های یک کسب و کار به داشتن بسته بندی خلاقانه با شما صحبت خواهیم کرد.

خاص ترین و لاکچری ترین طراح ایران چه کسانی هستند؟

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه در سال 1400 کدام است ؟

خاص ترین و لاکچری ترین طراحی بسته بندی چه ویژگی هایی دارد ؟

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید آنچه در درون است، مهم است.

اما آیا این در خصوص بسته بندی نیز صدق می نماید؟

ممکن است به پاکت ها یا جعبه های رنگی که برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنید، فکر نکنید. جعبه ها وسیله ای برای رساندن محصولات به سادگی، در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیبی به مشتری است.

با این حال، طراحی بسته بندی می تواند چیزی بیش از محافظت در برابر وانت های پیک ارائه دهد. طراحی بسته بندی راه دیگری برای به نمایش گذاشتن برند خود و ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای مشتریان است.

بنابراین آیا باید روی بسته های طراحی سفارشی خود سرمایه گذاری کنید؟ در ادامه اهمیت این مطلب شرح داده شده است:

طراحی بسته بندی چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟

درسته. خرید ساک دستی آماده یا جعبه آماده اغلب مقرون به صرفه ترین راه است. وقتی دلار و سنت حساب می گردد، شما در پی گزینه ای هستید که احتیاج به سرمایه گذاری قابل توجهی ندارد. با این حال، هنوز هم ارزش در نظر گرفتن طرح های بسته بندی سفارشی را دارد. ممکن است کمی هزینه اضافی برای شما داشته باشد، اما پاداش می تواند بسیار بزرگتر باشد.

بیشتر بخوانید : برترین فراوری نماینده جعبه در ایران کیست ؟

طراحی بسته بندی بر روی مشتری تأثیر می گذارد

همه ما با تماشا بسته ای که به درب منزلمان آمده است، هیجان زده می شویم، از اینکه محصول ما بالاخره رسیده است، مسرور می شویم!

شما می توانید این هیجان را در خصوص نوع بسته بندی ایجاد کنید. طراحی بسته بندی به آن اجازه می دهد تا در میان پست های دیگر متمایز گردد و به خریدار این حس را بدهد که چیزی از یک شرکت معتبر و ممتاز خریده است.

بیشتر بخوانید : برترین بسته بندی لباس برای ارسال کدام است؟

طراحی بسته بندی هویت برند شما را تقویت می نماید

برند شما چیزی فراتر از بعضی رنگ ها و یک لوگو است. این داستان شرکت شما و چیزی است که برای آن موضع می گیرید. بعلاوه در خصوص سفر مشتری و تجربیاتی که هنگام تعامل با کسب و کار شما به دست می آورند، صدق می نماید. این شامل زمانی است که آن ها یک بسته از شما دریافت می نمایند.

پس از جستجو در وب سایت شما، مشتری شما این احساس را پیدا می نماید که وقتی پیک محصول را تحویل می دهد، چگونه خواهد بود. شما می توانید این فانتزی را به وسیله طراحی بسته بندی خلاقانه ای که با وعده برند شما مطابقت دارد، محقق کنید.

بیشتر بخوانید : 10 کارخانه برتر کارتن سازی ایران

طراحی بسته بندی باعث ایجاد وفاداری با مشتریان می گردد

تجربیات مهم است شما باید برای هر مشتری که با کسب و کار شما تعامل دارد یک سفر منحصر به فرد و رضایت بخش ایجاد کنید. لزوماً به این معنا نیست که در ارائه اشانتیون های رایگان زیاده روی کنید. بلکه فقط می تواند به معنای ارائه سریع و فوری و طراحی بسته بندی خیره نماینده باشد.

مشتری شما اولین باری که یکی از بسته های شما را دریافت می نماید، به خاطر می آورد. آن ها ممکن است دو بار، در خصوص جعبه ای که شبیه جعبه های دیگر است، فکر ننمایند. با این حال، آن ها طراحی سفارشی را به خاطر خواهند آورد، که در هنگام بازگشت برای خرید بیشتر همان کالا مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

مزایای بازاریابی طراحی بسته بندی چیست؟

ویدیوهای جعبه گشایی در یوتیوب، اینستاگرام و فیسبوک بسیار بزرگ هستند. هیجان میزبان در هنگام باز کردن محصولات خود مانند تماشای یک کودک در کریسمس است که وقتی یک هدیه خاص دریافت می نماید، عقل خود را از دست می دهد.

طراحی بسته بندی مجذوب کننده بدون شک در این ویدیوهای جعبه گشایی برجسته می گردد. این یک روابط عمومی عالی برای برند شما است و می تواند منجر به افزایش فروش و جذب مشتریان نو گردد.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

چگونه بسته های سفارشی ایجاد کنیم؟

خوشبختانه ایجاد بسته بندی سفارشی نسبتا آسان است. چندین وب سایت به شما این امکان را می دهند که لوگوی کسب و کار خود را آپلود کنید و پاکت ها، ظروف و جعبه ها را طراحی کنید. مهم ترین جنبه هایی که باید در نظر بگیرید مقدار محصولاتی که می فروشید، عملکرد بسته و نحوه ظاهر آن برای خریدار است.

برای طراحی بسته بندی خود، باید سعی کنید آن را ساده نگه دارید. مطمئن شوید که لوگوی شما وجود دارد و برجسته است. بعلاوه باید طرح رنگی را در نظر بگیرید که با هویت برند شما مطابقت داشته باشد. سعی کنید از متن های کوچک نیز خودداری کنید. شما می خواهید با مقدار فونت بین 6 تا 10 pt بهره ببرید. برای اطمینان از سالم رسیدن آن به دست مشتری، باید برای پیک قابل خواندن باشد.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

آیا طراحی بسته بندی ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

طرح های بسته بندی سفارشی به نظر کار و انرژی زیاد و به طور بالقوه پول زیادی احتیاج دارد. با این حال، زمانی که به درستی اجرا گردد، می تواند به ارتقای هویت برند شما یاری کند و تجربه ای را برای خریدار ایجاد کند که شانس بازگشت بارها و بارها به فروشگاه را افزایش دهد.

مزایای بالقوه بازاریابی نیز وجود دارد. اگر یک اینفلوئنسر یا یوتیوبر یک ویدیوی جعبه گشایی را فیلمبرداری کند، طرح بسته بندی شما به طور کامل در معرض دید جهانیان قرار خواهد گرفت. بنابراین در حالی که کار و سرمایه زیادی احتیاج است، طراحی بسته بندی سفارشی می تواند به شما یاری کند تا شما را از رقبای خود متمایز کنید و این چیزی است که برای کسب و کار شما ارزش در نظر گرفتن دارد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 870

به "خاص ترین و لاکچری ترین طراح ایران چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین و لاکچری ترین طراح ایران چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید