رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان؛ Hisense F60

به گزارش آیان کتاب، هولدینگ چینی هایسنس (Hisense Communications)، روز چهارشنبه 3 نوامبر (12 آبان ماه) در جریان نهمین کنفرانس شرکای جهانی موبایل چین، از گوشی هوشمند نو 5G خود Hisense F60 5G رونمایی کرد که به طور تعیین برای استفاده افراد سالمند طراحی شده و دارای ویژگی های مناسب برای آنهاست.

رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان؛ Hisense F60

به گزارش خبرنگاران، شرکت هایسنس در جریان مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند نو خاطرنشان کرد، Hisense F60 از قابلیت هایی برخوردار است که می تواند به افراد سالمند در اموری همانند محافظت از خانواده، محافظت از سلامت، تعاملات روزمره و لذت بردن از زندگی، یاری کند و این فاکتور ها را در زندگی این قشر ارتقاء دهد. این سازنده چینی بعلاوه جزئیات دیگری در خصوص قیمت این محصول و در دسترس بودن آن را در سراسر دنیا اعلام نموده است.

شرکت هایسنس در خصوص قابلیت های ویژه Hisense F60 5G اعلام نموده که یک قابلیت نو محافظت از خانواده در این گوشی وجود دارد که شامل چهار ویژگی اصلی می گردد؛ یاری از راه دور برای ارتباطات مبتنی بر صدا، حصار الکترونیکی برای فعالیت در محدوده امن، یک کلید SOS برای مواقع اضطراری و تشخیص احتمال سقوط به وسیله حسگرها.

در خصوص ویژگی Health Guard یا محافظت از سلامت، این گوشی دارای سنسور هایی برای آنالیز دمای بدن، نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است که به افراد مسن اجازه می دهد تا سلامت خود را به طور مداوم کنترل نمایند. علاوه بر آن، الگوریتم تجزیه و تحلیل سلامت اختصاصی Hisense در این گوشی می تواند نتایج ارزیابی سلامت را برای کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی افراد ارائه می دهد.

این دستگاه بعلاوه دارای یک رابط کاربری حداقلی و تعاملی است که آیکون های بصری تر و فونت های بزرگتر را ارائه می دهد و بعلاوه تراکم اطلاعات سیستم و عمق منو را کاهش می دهد. شرکت سازنده چینی می گوید که گوشی هوشمند Hisense F60 5G را برای کاربرد های عمومی تر نیز بهینه شده است. به عبارت دیگر برنامه های محبوبی را که افراد مسن برای تفریح استفاده می نمایند را توسعه داده و بعلاوه امکان نصب برنامه های غیر ایمن را در این دستگاه کاهش داد.

گوشی هوشمند Hisense F60 5G دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی فول اچ دی پلاس است و از پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می نماید. به گزارش خبرنگاران، در بخش دوربین، این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی جلو این گوشی نیز در داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 862

به "رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان؛ Hisense F60" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان؛ Hisense F60" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان؛ Hisense F60"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید