رویداد Summer Game Fest در سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش آیان کتاب، رویداد جشن تابستانی بازی (Summer Game Fest) که به وسیله جف کیلی (Geoff Keighley) تهیه و اجرا می گردد، به انتها راه خود در امسال رسیده است اما همان طور که انتظار می رفت، قرار نیست این انتها کلی این رویداد باشد. طبق گفته برگزارکننده این رویداد، جشن تابستانی بازی سال آینده در ژوئن 2023 و به صورت یک رویداد حضوری برگزار خواهد شد و البته همچنان استریم دیجیتالی را هم خواهد داشت.

رویداد Summer Game Fest در سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد

جف کیلی این خبر را در سرانجام رویداد پخش زنده جشن تابستانی بازی 2022 گفت. او در حالی که در انتهای رویداد در به مراسم های دیگری که در روزها آینده انجام می شوند (از جمله کنفرانس مایکروسافت) و بعلاوه رویدادهایی مثل رویداد آغازین گیمزکام و گیم اواردز که قرار است به ترتیب در ماه های اوت و دسامبر به وسیله خود او برگزار گردد، اشاره می کرد، خطاب به علاقه مندان گفت که سال آینده جشن تابستانی بازی هم به صورت حضوری و هم به صورت دیجیتالی برگزار می گردد تا به این طریق جامعه بزرگ بازی ها گرد هم جمع شوند.

البته، تاریخ دقیقی برای این رویداد در سال آینده بیان نشده است اما انتظار می رود که طبق معمول آن را در ماه ژوئن ببینیم.

بدیهی است که جف کیلی با این رویداد می خواهد جایگزین E3 در ماه ژوئن گردد. این در حالی است که سازمان برگزارکننده E3 هم بیان نموده که آن ها برای سال آینده برمی گردند و E3 به صورت حضوری برگزار می گردد. باید منتظر ماند و دید که آیا E3 پس از غیبت عجیبی که در امسال داشت آیا می تواند در سال آینده از جف کیلی و برنامه هایش سبقت بگیرد یا صحنه را به او تسلیم خواهد نمود.

البته، سال گذشته هم هر دو رویداد بدون مشکل برگزار شدند اما نکته مهم این است که در سال قبل هر دو به صورت دیجیتالی برگزار شده بودند اما برای سال آینده قرار است قالب آن ها به صورت حضوری باشد.

در رویداد جشن تابستانی بازی امسال شاهد حضوری تقریباً 40 بازی بودیم که بعضی از آن ها نمایش های کاملاً تازه و بعضی دیگر مربوط به آثاری می شدند که در گذشته معرفی شده و اکنون تریلر تازه ای از آن ها دیدیم. نمایش گیم پلی بازی کالیستو پروتکل که به وسیله سازندگان دد اسپیس ساخته می گردد، نمایش گیم پلی کال آو دیوتی مدرن وارفر 2، نمایش گیم پلی تازهی از استریت فایتر 6 و رونمایی رسمی از بازسازی بازی لست آو آس بعضی از نمایش های هیجان انگیز این رویداد بودند.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1034

به "رویداد Summer Game Fest در سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد Summer Game Fest در سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید