سامسونگ فقدان نوآوری سری آیفون 14 را در تبلیغش به سخره گرفت

به گزارش آیان کتاب، اپل چهارشنبه هفته آینده (16 شهریور ماه) از سری تازه گوشی های پرچم دار آیفون 14 به طور رسمی رونمایی خواهد نمود، اما بر اساس شایعات اخیر قرار نیست این گوشی های هوشمند نوآوری و خلاقیت خاصی را به کاربران ارائه دهند و این دقیقاً همان موضوعی است که شرکت رقیب اپل یعنی سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی تازهش تأکید نموده و از کاربران می خواهد که به نوآوری های محصولات گلکسی به خصوص گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فلیپ 4 توجه نمایند. طبق گفته سامسونگ در این ویدیوی تبلیغاتی، این نوآوری ها را در گوشی های تازه سری آیفون 14 پیدا نخواهید کرد.

سامسونگ فقدان نوآوری سری آیفون 14 را در تبلیغش به سخره گرفت

تبلیغ تازه سامسونگ بر ویژگی های ظاهراً نوآورانه گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فلیپ 4 تمرکز دارد. غول فناوری کره ای پیش از عرضه رسمی سری آیفون 14 با انتشار این ویدیو تبلیغاتی قصد داشته تا کاربران را از نوآوری های اختصاصی که تنها در گوشی های این شرکت یافت می شوند، مطلع کند و به آن ها یادآور گردد که قرار نیست این قابلیت های منحصر به فرد همراه با سری تازه آیفون 14 عرضه گردد.

سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتش می گوید: اگر بی صبرانه منتظر رونمایی از تازهترین فناوری های اپل هستید، باید بگوییم که خیلی سوپرایز نخواهید شد. به این علت که بالاترین وضوح دوربین در یک گوشی هوشمند متعلق به فرد دیگری است که با آن می تواند از ماه عکس های بسیار زیبا و با کیفیتی بگیرد و شما تنها می توانید آن را لایک کنید! این نورآوری ها را، به این زودی ها در گوشی های آیفون نخواهید دید.

سامسونگ به طور معمول اپل را قبل از رویدادهای ویژه و معرفی محصولات تازه خود ترول می نماید. یکی از پرطرفدار ترین ترول های سامسونگ در سال 2017 صورت گرفت؛ زمانی که این شرکت نورآوری های تازه این شرکت نظیر بریدگی نمایشگر آیفون X، عدم وجود جک هدفون و موارد دیگر را مورد انتقاد قرار داد. البته باید اشاره کنیم که سامسونگ، بسیاری از اقداماتی که اپل را به خاطر انجام آن ها مسخره نموده، بعدها در محصولات خودش نیز اعمال نموده است.

سری آیفون 14 اپل از نظر طراحی، بسیار شبیه مدل های آیفون 13 خواهند بود، اما به استثنای یک تغییر بزرگ که در سری آیفون 14 مدلی به نام آیفون مینی وجود نخواهد داشت. در عوض، اپل دو آیفون 6.1 اینچی (آیفون 14 و آیفون 14 پرو) به همراه دو آیفون 6.7 اینچی (آیفون 14 مکس /پلاس و آیفون 14 پرو مکس) را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ظاهراً این بار غول فناوری آمریکایی تفاوت زیادی بین مدل های پرو و غیر پرو ایجاد نموده تا نام پرو آن ها رنگ و بویی واقعی تر نسبت به قبل پیدا کند.

به همین دلیل، به نظر می رسد که نمایشگر این گوشی ها نسبت به نسل قبلی میزان بلندتری دارند و ارتفاع آن ها نیز 5 الی 10 درصد افزایش یافته است. بارزترین تغییرات این گوشی های هوشمند پرچم دار در قاب پشتی آن ها دیده می گردد؛ جایی که سیستم دوربین مدل های پرو آیفون 14 برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. بهره گیری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی یکی دیگر از تغییرات مهم این گوشی هاست که جایگزین سنسور 12 مگاپیکسلی نسل قبلی شده است. این دوربین تازه، قابلیت فیلم برداری در وضوح 8K را برای کاربران فراهم می نماید تا این گوشی ها در بحث تصویربرداری حرف های بیشتری برای زدن داشته باشند.

از آن جایی که اپل بسیاری از نوآوری های خاص خود را در روز رونمایی از محصولات تازهش به کاربران معرفی می نماید، باید دید روز چهارشنبه هفته آینده این شرکت چه حرفایی برای زدن خواهد داشت.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1072

به "سامسونگ فقدان نوآوری سری آیفون 14 را در تبلیغش به سخره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فقدان نوآوری سری آیفون 14 را در تبلیغش به سخره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید