سرعت به توان زیبایی در گوشی تازه جی پلاس

به گزارش آیان کتاب، تکنولوژی با سرعت فوق العاده ای در حال پیشروی است؛ هر لحظه یک شگفتی در دنیا رقم می خورد و تمام ناممکن ها به عینیت و نقطه امکان نزدیکتر می شوند. در این میان در عرصه گوشی های هوشمند، جریان پیشرفت با ریتم تندتری ادامه دارد و لحظه به لحظه برندهای مختلف از محصولات متنوع خود رونمایی می کنند. آنچه که دیده می گردد وجود رقابت و چالش های بسیاری در بازار گوش های هوشمند است. در این رقابت دوسویه، برندها هم با دیگر تولیدکنندگان در تعامل هستند تا به طور پیوسته محصولات بهتر و به روزتری را به طرفداران خود معرفی کنند.

سرعت به توان زیبایی در گوشی تازه جی پلاس

گوشی های موبایل جی پلاس از شروع رونمایی اولین مدل ها و ورود به بازار، همیشه توانسته­اند با تکیه بر طراحی مدرن و ویژگی های فنی متناسب، توجه طیف وسیعی از سلایق را به خود جلب نمایند، بازخورد طرفداران این برند و سهم بازار آن نیز، بر این اتفاق ارزشمند صحه می گذارد.

همانطور که می دانید سرعت عملکرد، برای گوشی های هوشمند یک آیتم حیاتی است و اگر المان زیبایی هم به این ویژگی اضافه شود می توان شاهد یک ترکیب چشم نواز و کارا بود که احساس هر کاربری را درگیر می نماید. گوشی سریع و متفاوت جی پلاس، مدل Z10، در آذرماه، رونمایی و به بازار معرفی گشت. این گوشی نشانه بلوغ محصولات دیجیتال این برند است و می توان آن را پرچمدار جی پلاس در میان سبد محصولاتش دانست. گوشی Z10، با زیبایی خیره نماینده، طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند، یک پکیج کامل است که می تواند خیال کاربر را از یک انتخاب اثربخش راحت کند. از دریچه سخت افزار اگر به Z10 نگاهی بیندازیم شاهد اتفاقات خوبی هستیم که جدیدترین محصول جی پلاس را در مسیر تکامل چند گام به پیش برده است.

Z10 با رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، دوربین چهارگانه، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر، نویدبخش حضور یک گوشی پرسرعت و قدرتمند در بازار ایران است که از هم رده های خود، بنابر کیفیت، زیبایی، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب فاصله قابل توجهی خواهد گرفت.

صفحه نمایش Z10 با بهره گیری از تکنولوژی PUNCH HOLE، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را به شیوه ای بدون حاشیه نمایان می نماید. دوربین های چهارگانه Z10 شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل (اولترا واید) + 2 مگاپیکسل (عمق سنج) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) می باشد که به هوش مصنوعی نیز تجهیز شده اند. از سایر ویژگی های مهم Z10 می توان به طراحی ارگونومیک بدنه آن اشاره نمود که باعث شده است تا با قرارگیری سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور، حس بهتری را در حین استفاده به کاربر انتقال دهد.

گوشی هوشمند Z10 به پشتوانه گارانتی 24 ماهه مدیاپردازش، آسودگی خاطر کاربر را برای دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت فراهم می نماید. این گوشی را هم اکنون می توانید به وسیله وبسایت جی پلاس، مراکز خرید معتبر موبایل و فروشگاه های آنلاین دیجیتال تهیه نمایید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1121

به "سرعت به توان زیبایی در گوشی تازه جی پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت به توان زیبایی در گوشی تازه جی پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید