سه زیبایی میراثی که بیشترین گردشگران ترکیه را جذب می کند

به گزارش آیان کتاب، این دودکش های پری یکی از نمادهای کاپادوکیا محسوب می شوند که با غنای طبیعی، تاریخی و فرهنگی خود چشم اندازهای خارق العاده ای را برای گردشگران به ارمغان می آورند.

سه زیبایی میراثی که بیشترین گردشگران ترکیه را جذب می کند

سه زیبایی که شامل سه دودکش پری است، با عناوین پدر، مادر و کودک در منطقه کاپادوکیا در آناتولی مرکزی شناخته شده و توجه گردشگران را در همه فصول سال جلب می کند.

با توجه به فعالیت هایی که در بخش فرهنگی و حفظ میراث این بنای تاریخی اجرا شده است، از سال 2018 میلادی این میراث غنی توانسته بیشترین حجم گردشگران خارجی را به سوی خود جذب کند و از این رو سود قابل توجهی را نیز برای این منطقه به ارمغان آورد.

در واقع این بنای تاریخی با الهام دریافت از نام سرزمین اسب های زیبا نامگذاری شده و به دلیل نوع ساختار نمایشی که دارد، سالانه عکاسان زیادی را نیز از سراسر جهان جذب می کند.

همچنین رسانه های بین المللی نیز از سال 2018 میلادی بیشترین حجم پوشش خبری را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری جهان از این بنای دیدنی داشتند و همین امر باعث جذب هرچه بیشتر گردشگران و توجه بالای فعالان میراث فرهنگی جهان به ویژه مسئولان کشور ترکیه به این بنای غنی شده است.

در واقع می توان گفت که کاپادوکیا مرکز میراث فرهنگی بوده و همچنین زیبایی های طبیعی شگرفی دارد. این بنا از پربازدیدترین مکان ها در ترکیه و یکی از نادرترین نقاط جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 331

به "سه زیبایی میراثی که بیشترین گردشگران ترکیه را جذب می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه زیبایی میراثی که بیشترین گردشگران ترکیه را جذب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید