تور فرانسه ارزان: فقط به المپیک پاریس فکر می کنم، نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای سنگین وزن کشتی آزاد دنیا در حاشیه دومین اردوی آماده سازی پس از رقابت های دنیای نروژ، گفت: با توجه به اینکه مدال داران رقابت های دنیای از حضور در مراحل اول و دوم چرخه انتخابی تیم ملی معاف هستند، فعلاً تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذاریم. همه چیز در اردوها خوب است و کادر فنی برنامه های خود را برای حضور پیروز در بازی های آسیایی و دنیای سال آینده دنبال می نماید. ما نیز طبق نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

تور فرانسه ارزان: فقط به المپیک پاریس فکر می کنم، نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وی ادامه داد: در المپیک توکیو می توانستم مدال طلا را از آن خود کنم، اما شاید جوانی و کم تجربگی مانع از از این موضوع شد. در رقابت های دنیای نروژ نشان دادم از همه سنگین وزن های دنیا بهترم. البته نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. قطعاً اگر اینطور باشد و کشتی گیر به خود مغرور گردد از همان جایی که فکر نمی کند ضربه خواهد خورد.

زارع در مورد سفر تیم ملی به آمریکا و رو در رو شدن با دارنده مدال طلای المپیک گفت: من قهرمانان بزرگ دنیا در سنگین وزن را مغلوب کردم. این کشتی گیر آمریکایی نیز عملکرد خوبی داشته و دوست دارم با او مبارزه کنم. به نظرم چنین مبارزات تدارکاتی برای کشتی گیران بسیار عالی خواهد بود. من کشتی خودم را می گیریم و سعی می کنم با نهایت آمادگی و دقت، به مصاف این کشتی گیر بروم. من از مبارزه با هیچ حریفی هراس ندارم چراکه اگر قرار باشد به مدال طلای المپیک برسم باید تفکرم اینگونه باشد.

وی در مورد مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اردوی دوم با 6 مدال آور المپیک و دنیا در حال برگزاری است و یکی از محاسن این اردو سرشاخ شدن من با حسن یزدانی است، قطعاً هرکشتی گیری با یزدانی سرشاخ گردد عرقش در می آید و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. فکر می کنم حضور حسن یزدانی در اردوها بسیار مفید و سازنده است.

زارع در سرانجام اعلام کرد: هدفم المپیک پاریس است و برای تحقق این هدف در زمان تعطیلی اردوها نیز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهم. مطمئناً حریفان نیز بیکار نیستند و باید برای کسب موفقیت کوشش را کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 925

به "تور فرانسه ارزان: فقط به المپیک پاریس فکر می کنم، نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: فقط به المپیک پاریس فکر می کنم، نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید