نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگوی احتیاج جامعه نیست

به گزارش آیان کتاب، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، کلاردشت و چالوس در جلسه آنالیز موانع و مسائل سه شهرستان گفت: نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگوی احتیاج جامعه نیست و باید برای توسعه گردشگری از بخش خصوصی حمایت کرد.

نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگوی احتیاج جامعه نیست

برای سفر با تور زمستان 1400 پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، محمدعلی محسنی بندپی، عصر شنبه 19 مهر 99 در جلسه آنالیز موانع و مسائل شهرستان های حوزه انتخابیه خود با تأکید بر نقش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توسعه گردشگری در این مناطق گفت: شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت با غنای فرهنگی و تاریخی و تنوع اقلیمی و طبیعت چهارفصل دارای استعدادهای بی نظیری در توسعه گردشگری در مقایسه با سایر نقاط استان است.

او با بیان اینکه موانع و مسائل موجود مانع استفاده بهینه از این ظرفیت شده است، اضافه کرد: توجه بیشتر به ارتقای بخش گردشگری و میراث فرهنگی با عزم و هماهنگی بین دستگاه های دولتی، حضور و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت و همراهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، می توان عاملی مهم برای توسعه مالی، اشتغال زایی و آبادنی در منطقه گردد.

نایب رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگو احتیاج جامعه نیست و باید برای توسعه گردشگری از بخش خصوصی حمایت کرد و امنیت فکری و مالی برای سرمایه گذاران فراهم گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در این جلسه از منطقه نوشهر و چالوس به عنوان گردشگرپذیرترین مناطق استان یاد کرد و اضافه کرد: توسعه گردشگری و حل موانع و مسائل با همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

در این جلسه مسائل و موانع چند واحد گردشگری، محوطه و بناهای تاریخی در این سه شهرستان آنالیز و تصمیمات لازم برای برطرف آن اتخاذ شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 193

به "نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگوی احتیاج جامعه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه سنتی در بخش گردشگری دیگر جوابگوی احتیاج جامعه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید