هدفون بی سیم Nothing Ear 1 با بدنه شفاف و قیمت 99 دلار معرفی گردید

به گزارش آیان کتاب، کارل پی، هم بنیان گذار وان پلاس، پس از جدایی از آن تصمیم گرفت شرکت Nothing را تأسیس کند. ساعاتی قبل این شرکت از اولین محصول خود رونمایی کرد که یک هدفون بی سیم با نام Ear 1 است. این هدفون از قابلیت هایی مانند حذف صدای محیط، مقاومت در برابر نفوذ آب و شارژ بی سیم بهره می برد و بدنه شفاف آن منجر به افزایش جذابیت این محصول شده است.

هدفون بی سیم Nothing Ear 1 با بدنه شفاف و قیمت 99 دلار معرفی گردید

به غیر از خود این هدفون که دارای بدنه شفاف است، کیس شارژ آن هم با استفاده از پلاستیک شفاف ساخته شده است. هرکدام از گوشی های این هدفون فقط 4.7 گرم وزن دارند و میزان درایور به کار رفته درون این دو گوشی به 11.6 میلی متر می رسد. هدفون بی سیم Ear 1 از استاندارد بلوتوث 5.2 و کدک های SBC و AAC پشتیبانی می نماید. ضمناً کاربران به وسیله لمس این هدفون می توانند آن را برای پخش و کارهای دیگر کنترل نمایند.

شرکت Nothing در کنار معرفی این هدفون بی سیم، اپلیکیشن مختص اندروید و iOS هم ارائه نموده تا کاربران بتوانند به راحتی از امکانات مختلف آن بهره ببرند. طبق اعلام این شرکت، باتری این هدفون در صورت استفاده از قابلیت حذف صدای محیط تا 4 ساعت دوام می آورد و اگر این مشخصه غیرفعال گردد عمر باتری به 5.7 ساعت می رسد. بعلاوه کیس شارژ هم می تواند تا 34 ساعت شارژ موردنظر را تامین کند. برای شارژ این کیس امکان استفاده از کابل USB-C یا شارژ بی سیم وجود دارد.

هدفون بی سیم Ear 1 با قیمت 99 دلار به بازار 45 راه پیدا می نماید. فروش محدود این هدفون بی سیم از تاریخ 31 ژوئیه (9 مرداد) شروع می گردد و از تاریخ 17 آگوست (26 مرداد) به طور گسترده راهی بازار کشورهای موردنظر خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 680

به "هدفون بی سیم Nothing Ear 1 با بدنه شفاف و قیمت 99 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم Nothing Ear 1 با بدنه شفاف و قیمت 99 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید