تور بمبئی: هندوستان از نمای نزدیک

به گزارش آیان کتاب، سفری به کشور رنگها; هند

کشور هند، با جاذبه های دیدنی و فرهنگ غنی اش به کشور رنگها، کشور عجایب و کشور هفتاد و دو ملت هم شناخته می گردد. کشوری با تمدن 2900 ساله که هفتمین کشور برزگ دنیا است و جمعیتی یک میلیادی را در خود جای داده است. مردم این نقطه از دنیا به 2000 گروه عقیدتی تقسیم شده و به 200 زبان گوناگون صحبت می نمایند.

تور بمبئی: هندوستان از نمای نزدیک

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تمدن هند به رودخانه ای بزرگ می ماند که از هر گوشه، سنت و فرهنگهای مختلف مانند جویباری به این رود می ریزد و آن را از سایر نقاط جهان متفاوت می سازد. همه این ها دست به دست هم می دهد تا مردم سراسر جهان را عاشق و دلباخته این سرزمین نمایند. از تمدن باستانی هند، آثار با ارزشی به جا مانده است، که در سراسر هند قابل مشاهده است.

البته همانطور که میدانید بدلیل جمعیت بیش از حد هند، استانداردها و حتی نیازهای اولیه خیلی از این مردم با مسائل جدی روبرو است ولی این موضوع چیزی از جذابیت های هند کم نمی نماید و هر کسی را شیفته این فرهنگ و سرزمین می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با هم گشتی در هندوستان بزنیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 954

به "تور بمبئی: هندوستان از نمای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: هندوستان از نمای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید