پیام دو ستاره گرانقیمت به یحیی برای پیوستن به پرسپولیس، جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس قطعی است

به گزارش آیان کتاب، جدایی قطعی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس با درخواست چند مدافع دیگر برای پیوستن به این تیم همراه شده است.

پیام دو ستاره گرانقیمت به یحیی برای پیوستن به پرسپولیس، جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس قطعی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ تمرکز بازیکنان این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر از ارائه لیست خرید تابستانی خود به مسئولان باشگاه خودداری نموده است.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس منتظر تعیین تکلیف بازیکنانی است که در خاتمه فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام می رسد. یحیی میخواهد پس از جدایی قطعی بازیکنانی که از قطر پیشنهاد دارند اسامی جانشین آنها را به باشگاه بدهد.

این در حالی است که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای رفتن به الاهلی قطر را گرفته تا با خاتمه یافتن بازی های فصل جاری در تست پزشکی باشگاه الاهلی قطر حاضر شده و قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

جدایی مدافع تیم ملی فوتبال ایران از پرسپولیس با پیشنهاد چند مدافع مطرح فوتبال باشگاهی ایران به کادر فنی پرسپولیس همراه بوده است. دو مدافعی که علاقه خود به پوشیدن پیراهن پرسپولیس را با مربیان پرسپولیس مطرح نموده اند در فصل جاری رقابت های لیگ برتر قراردادهای گران قیمتی داشته اند. با این حال خواستار پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت شده اند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز پس از اطلاع از این موضوع به آنها اعلام نموده است فعلا هیچ تصمیمی برای جذب بازیکن ندارد و همه چیز را به خاتمه لیگ برتر موکول نموده است تا ضمن حفظ تمرکز اعضای فعلی تیم مانع از بروز حاشیه در بازی های پیش روی پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 609

به "پیام دو ستاره گرانقیمت به یحیی برای پیوستن به پرسپولیس، جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام دو ستاره گرانقیمت به یحیی برای پیوستن به پرسپولیس، جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید