آخرین شرایط درمان محمدرضا شجریان

به گزارش آیان کتاب، هیات مدیره بیمارستان جم روز شنبه اول شهریور ماه با انتشار اطلاعیه شماره 8 تازه ترین شرایط درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

آخرین شرایط درمان محمدرضا شجریان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره 8 که ساعت 13:45 روز شنبه اول شهریور ماه منتشر شده، تازه ترین شرایط درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند امروز شرایط عمومی، قلبی و ریوی استاد پایدار و بهتر از روز قبل است و اقدامات لازم در مورد ترخیص ایشان از مجموعه بیمارستان جم و انجام ادامه درمان در منزل در حال اجرا است.

در همین حال بابک حیدری اقدم مدیرعامل بیمارستان جم نیز با انتشار یک فیلم ویدئوی یک دقیقه ای در صفحه بیمارستان گفت: اوضاع جسمانی استاد شجریان نسبت به روز های قبل خیلی بهتر شده است و شرایط وی به لحاظ بالینی، قلبی، عروقی و تنفسی خیلی بهتر شده و در عین حال کنترل خون نیز به طور کامل انجام گرفته است. ضمن اینکه ما علائمی از عفونت نداریم و هوشیاری هم به قبل از بستری شدن در بیمارستان برگشته و الان شرایط پایداری داریم. اگر این فرایند به این خوبی ادامه پیدا کند، طی روز های نزدیک استاد را به منزل ترخیص می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 133

به "آخرین شرایط درمان محمدرضا شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط درمان محمدرضا شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید